سرپرست شهرداری از مدارس اسلامشهر بازدید کرد
چهارشنبه, ۰۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
سرپرست شهرداری از مدارس اسلامشهر بازدید کرد

سرپرست شهرداری از مدارس اسلامشهر بازدید کرد

 
سرپرست شهرداری اسلامشهر با حضور در دو آموزشگاه دولتی این شهرستان، آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان و معلمان تبریک گفت و در جریان تلاش های کارکنان شهرداری در آستانه آغاز سال تحصیلی ج


 

سرپرست شهرداری اسلامشهر با حضور در دو آموزشگاه دولتی این شهرستان، آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان و معلمان تبریک گفت و در جریان تلاش های کارکنان شهرداری در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، صبح امروز سرپرست شهرداری اسلامشهر به همراه رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و مدیر اداره ترافیک شهرداری با حضور در دو آموزشگاه دولتی شیخ مفید و 15 خرداد، آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفت و به فرهنگیان ادای احترام کرد.

علیرضا ناصری پور در این دیدار ضمن اهدای گل به دانش آموزان، نقش آموزش و پرورش را در رشد فرهنگی شهرها بسیار حیاتی توصیف کرد و گفت:  بخش عمده شخصیت شهروندان در دوران کودکی و در کلاس های درس شکل می گیرد و از همین رو آموزش و پرورش جایگاه بسیار مهمی  دارد.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا در تعامل با دستگاه تعلیم و تربیت، زمینه های مساعد برای پرورش شهروندان فرهیخته و  توانمند را فراهم کنیم.

آدرس کوتاه شده: