تشریح روند بازپس گیری کارخانه آسفالت برای نمایندگان مردم
چهارشنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تشریح روند بازپس گیری کارخانه آسفالت برای نمایندگان مردم

تشریح روند بازپس گیری کارخانه آسفالت برای نمایندگان مردم

سرپرست شهرداری اسلامشهر در
سی و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر روند بازپس گیری کارخانه آسفالت شهرداری را
برای نمایندگان مردم تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، علیرضا
ناصری پور ب

سرپرست شهرداری اسلامشهر در سی و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر روند بازپس گیری کارخانه آسفالت شهرداری را برای نمایندگان مردم تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، علیرضا ناصری پور با اشاره به آغاز اقدامات قضایی در راستای بازپس گیری کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر، اظهار داشت: این کار از سال 88 و از زمان سپردن مسئولیت معاونت اجرایی شهرداری به بنده آغاز شد و دو سال پیش با صدور حکم قضایی برای بازگشت بخشی از این کارخانه وارد مرحله تازه ای شد.

سرپرست شهرداری اسلامشهر با تشریح نحوه قرارداد مشارکت این کارخانه در سال 1374، یادآور شد: قرار بود طی این 18 سال، بهره بردار سالانه 100 هزار تن آسفالت در اختیار شهرداری قرار دهد اما این اتفاق نیفتاد و خسارات زیادی را به شهرداری وارد کرد.

ناصری پور با اشاره به برنامه های شهرداری جهت نوسازی این کارخانه، تاکید کرد: هم اکنون دستگاه های کارخانه جدید آسفالت با ظرفیت 120 تن در ساعت خریداری شده و طی روزهای آینده مراحل نصب آن آغاز خواهد شد که امیدواریم بتوانیم تا دهه فجر آن را بهره برداری برسانیم.

وی افزود: دستگاه های تولید قطعات بتنی نیز خریداری شده است که به موازات نوسازی کارخانه آسفالت در کنار تاسیسات تولید آسفالت نصب می شود.

سرپرست شهرداری اسلامشهر با مورد توجه قرار دادن تاثیر بازپس گیری کارخانه آسفالت در روند فعالیت های عمرانی شهرداری، خاطر نشان کرد: این کارخانه در صورت نوسازی می تواند علاوه بر تامین نیازهای عمرانی شهر در زمینه آسفالت معابر، زمینه های لازم برای توسعه درآمدهای پایدار شهری را نیز فراهم کند.

وی در پایان ضمن تقدیر از همه کسانی که در روند این کار نقش موثر داشته اند، از اتمام مراحل قانونی برخی  پرونده های دیگر شهرداری در محاکم قضایی را نیز تشریح کرد.

در ابتدای این جلسه فیلم مستندی  در خصوص بازپس گیری کارخانه آسفالت که توسط روابط عمومی شهرداری تهیه شده بود برای اعضای شورای اسلامی شهر به نمایش درآمد.

آدرس کوتاه شده: