کمک شهرداری به ورزش فراتر از انتظار است
چهارشنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
کمک شهرداری به ورزش فراتر از انتظار است

کمک شهرداری به ورزش فراتر از انتظار است

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: اگر می‌خواهیم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در شهرستان جوان اسلامشهر کنترل کنیم، باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای توسعه فضاهای ورزشی شهرستان استفاده کرد.


فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: اگر می‌خواهیم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در شهرستان جوان اسلامشهر کنترل کنیم، باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای توسعه فضاهای ورزشی شهرستان استفاده کرد.

به گزارش توسعه و شهرسازی، امیراله حقیقی؛ فرماندار شهرستان اسلامشهر که با حکمی از سوی استاندار تهران به‌عنوان رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اسلامشهر منصوب شده است در نخستین جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت: اگر برای حفظ جوانان در برابر آسیب‌های اجتماعی هم‌چون اعتیاد و برنامه‌های مخرب ضدفرهنگی دشمنان حرکت نکنیم، در برابر خداوند و وجدانمان بایستی پاسخ‌گو باشیم

فرماندار اسلامشهر در ادامه این نشست که با حضور نژادفلاح؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در فرمانداری برگزار شد افزود: اگر می‌خواهیم برای جوانان تصمیم‌گیری کنیم باید نقطه نظرات آنان را نیز بشنویم.

وی تصریح کرد: از این پس جلسات شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به صورت ماهانه جهت برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در حوزه ورزش و جوانان در اسلامشهر برگزار خواهد شد.

حقیقی با اشاره به جمعیت 100 هزار نفری دانش‌آموزان و 40 هزار نفری دانشجویان در اسلامشهر گفت: اگر برای جمعیت جوان شهرستان در حوزه‌های ورزشی و فرهنگی به‌طور مناسب برنامه‌ریزی نکنیم، زمینه را برای حضور آنان در قهوه‌خانه‌ها در اوقات فراقتشان آماده کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرداری‌ها در شهرستان اسلامشهر بسیار بیشتر از 3 درصدی که باید به امر ورزش و فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دهند، در این حوزه‌ها هزینه می‌کنند، ادامه داد: باید هیات‌های ورزشی اسلامشهر را که به لحاظ کمی و کیفی در استان تهران و حتی کشور از جایگاه مناسبی برخوردارند، مورد حمایت و توجه ویژه قرار دهیم.

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه یکی از مصوبات این جلسه استفاده از توان واحدهای صنعتی برای حمایت از تیم‌های ورزشی شهرستان خواهد بود، افزود: باید فضاهای ورزشی ارگان‌ها و سازمان‌هایی هم‌چون آموزش و پرورش و شهرداری‌ها و ...  برای استفاده عموم ورزشکاران فراهم باشد.

وی همچنین از تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار برای آماده‌سازی چمن ورزشگاه 5 هزار نفری اسلامشهر پس از رایزنی و دیدار با وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: از دهیاری‌ها و شورای روستاهای شهرستان نیز خواسته شده برای تکمیل پروژه‌های ورزشی روستاهای شهرستان وارد عرصه شوند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر ادامه داد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی نیز با حضور پرشور مردم شهرستان همراه با جوایز نفیس و پخش مستقیم تلویزیونی از برنامه سلام تهران اواخر مهرماه برگزار می‌شود.

حقیقی در پایان از اجرای برنامه‌هایی هم‌چون یادواره شهدای ورزشکار، تشکیل خانه جوان، ایجاد کتابخانه با موضوعیت ورزش، تقدیر از مدال‌آوران و پیشکسوتان ورزش، راه‌اندازی هنرستان تربیت بدنی و مشخص کردن یک نفر در ادارات به عنوان مسئول ورزش خبر داد.

آدرس کوتاه شده: