توسعه و شهرسازی؛ بستر ارائه نظر کارشناسان
چهارشنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
توسعه و شهرسازی؛ بستر ارائه نظر کارشناسان

توسعه و شهرسازی؛ بستر ارائه نظر کارشناسان

علیرضا ناصری‌پور
نشریه توسعه و شهرسازی با عنایت به مأموریت ذاتی خود، می‌بایست به ارائه نظرات و تحلیل‌های کارشناسی در حوزه مدیریت شهری بپردازد. تعیین اولویت‌های شهری و مشخص ساختن راه‌کارهای


علیرضا ناصری‌پور

نشریه توسعه و شهرسازی با عنایت به مأموریت ذاتی خود، می‌بایست به ارائه نظرات و تحلیل‌های کارشناسی در حوزه مدیریت شهری بپردازد. تعیین اولویت‌های شهری و مشخص ساختن راه‌کارهای مناسب جهت تحقق آنها یکی از اموری است که در این نشریه‌ی تخصصی باید به آن توجه شود و چه‌بسا که تاکنون نپرداختن به این خلاء را بتوان از ضعف‌های قابل توجه به حساب آورد. حضور کارشناسان زبده و صاحب‌نظر در بدنه مجموعه مدیریت شهری، ظرفیت قابل توجهی است که با استفاده از آن می‌توان اولویت‌های شهری در حوزه‌های مختلف را به‌درستی شناخت و مورد بحث و بررسی قرار داد تا بهترین راه‌کار تحقق آنها مشخص و معرفی شود.

بر همین اساس تلاش خواهیم کرد تا با تشکیل کارگروهی مشورتی با حضور کارشناسان فرهیخته وصاحب‌نظر شهرداری، این خلاء را در «توسعه و شهرسازی» برطرف کرده و زمینه را برای ارائه آراء کارشناسی فراهم کنیم. انتظار می‌رود همکاران دلسوز شهرداری اسلامشهر در مناطق، سازمان‌ها و مرکز ما را در این مسیر همراهی کنند تا «توسعه وشهرسازی» گامی موثر در برطرف کردن مسائل مبتلا به شهر بردارد.

آدرس کوتاه شده: