تدوین سیاست تحکیم خانواده در شهرداری اسلامشهر
چهارشنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تدوین سیاست تحکیم خانواده در شهرداری اسلامشهر

تدوین سیاست تحکیم خانواده در شهرداری اسلامشهر

 
خانواده از ابتدای تاریخ تاکنون در بین تمامی جوامع بشری، به عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیربنای جوامع و منشأ فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و تاریخ بشر بوده است، پرداختن به این بنای مقدس و بنیادین و ح

 

خانواده از ابتدای تاریخ تاکنون در بین تمامی جوامع بشری، به عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیربنای جوامع و منشأ فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و تاریخ بشر بوده است، پرداختن به این بنای مقدس و بنیادین و حمایت و هدایت آن به جایگاه واقعی و متعالی‌اش، همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی و غفلت از آن موجب دور شدن بشر از حیات حقیقی و سقوط به ورطه هلاکت و ضلالت بوده است. از این رو مرکز مطالعات شهرداری اسلامشهر به منظور ایفای نقش اجتماعی شهرداری در حوزه خانواده اقدام به تدوین سیاست‌های اجرایی مدیریت شهری در حوزه تحکیم خانواده کرد.

به گزارش توسعه و شهرسازی، مرکز مطالعات شهرداری ضمن دعوت از کارشناسان واحد پژوهش معاونت اجتماعی و نیز کارشناسان واحد پژوهش دارالقراآن، رئوس سیاست‌های اجرایی شهرداری در حوزه تحکیم خانواده را به بحث و بررسی گذاشت.

در این نشست کلیات این برنامه در دو بخش درون سازمانی (پرسنل) و برون سازمانی (شهروندان) تدوین شد. این مصوبه دارای 9 بند است که پس از ارائه و تصویب در شورای فرهنگ عمومی شهرستان، اجرایی خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: