راهکارهای گشایش ترافیکی در میدان نماز
پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۴۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
راهکارهای گشایش ترافیکی در میدان نماز

راهکارهای گشایش ترافیکی در میدان نماز

رییس شورای شهر و مدیران شهرداری راهکارهای رفع معضل ترافیکی میدان نماز را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، عصر چهارشنبه با حضور رییس شورای شهر، معاون عمرانی شهردار و رییس

رییس شورای شهر و مدیران شهرداری راهکارهای رفع معضل ترافیکی میدان نماز را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، عصر چهارشنبه با حضور رییس شورای شهر، معاون عمرانی شهردار و رییس اداره ترافیک شهرداری وضعیت ترافیکی میدان نماز و راه های حل این مشکل مورد بررسی قرار گرفت.
ولی اله اصغری در حاشیه این بازدید، ایجاد تقاطع غیر همسطح را تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی ترافیک میدان نماز دانست و گفت: هر اقدامی در شرایط کنونی می تواند به عنوان یک تسکین دهنده عمل کند و باید هرچه زودتر به فکر یک راهکار پایدار برای حل این مشکل باشیم.
وی تصریح کرد: اسلامشهر به دلیل قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی چند شهرستان با پایتخت هم اکنون بار ترافیکی مناطق اطراف را به دوش می کشد باید خیلی زود چاره ای برای حل این معضل اندیشیده شود.
رییس شورای اسلامی شهر همچنین با اشاره به طرح تفصیلی جدیدی این شهر از فراهم شدن امکان جابه جایی ریل راه آهن در آینده خبر داد و گفت: در صورت جابه جایی خط آهن از مرکز شهر در آینده محل فعلی راه آهن می تواند به یک محور مواصلاتی بسیار مهم تبدیل شود.
در این بازدید معاون عمرانی شهرداری اسلامشهر نیز از اجرای یک طرح فوری برای بهبود وضعیت ترافیکی میدان نماز طی روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: مطالعات برای احداث تقاطع غیر همسطح و سایر راهکارهای اجرایی برای رفع دائمی مشکل ترافیک در میدان نماز آغاز شده است.
علی عبادی با بیان این مطلب، گفت: فعلا تا جمع بندی نتایج مطالعات و فراهم شدن امکانات لازم برای یک راه حل دائمی، شهرداری روش هایی را برای کنترل و هدایت ترافیک این میدان در نظر خواهد گرفت.
مدیر ترافیک شهرداری اسلامشهر نیز در این بازدید، گشایش محورهای موازی بلوار اصلی شهر را یکی از مهمترین و پایدارترین راه های کنترل و هدایت ترافیک میدان نماز دانست.
رضا قاسمی با اشاره به این موضوع، تاکید کرد: شریان های موازی بلوار بسیج که مدتهاست شهرداری اسلامشهر در بخش کنارگذر شمالی و خیابان شهید حافظ جعفری تعریض و احداث  آن‌ها را دنبال می کند می توانند بار ترافیکی اصلی شهر را کنترل و هدایت کنند.
 
آدرس کوتاه شده: