دیدار سفیر فرهنگی گیلانغرب با نماینده مردم و سرپرست شهرداری
جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
دیدار سفیر فرهنگی  گیلانغرب با نماینده مردم و سرپرست شهرداری

دیدار سفیر فرهنگی گیلانغرب با نماینده مردم و سرپرست شهرداری

سفیر فرهنگی ورزشی شهرستان گیلانغرب با حضور در
دفتر شهردار اسلامشهر با علیرضا ناصری پور  و علیرضا مهرپویان طارانی دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، عصر روز
چهارشنبه، روح اله بصی

سفیر فرهنگی ورزشی شهرستان گیلانغرب با حضور در دفتر شهردار اسلامشهر با علیرضا ناصری پور  و علیرضا مهرپویان طارانی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، عصر روز چهارشنبه، روح اله بصیری، سفیر فرهنگی ورزشی شهرستان گیلانغرب که با دوچرخه قصد عزیمت به شهر مقدس مشهد دارد و در مسیر خود با مسئولان و نمایندگان مردم  دیدار می کند، با حضور در شهرداری اسلامشهر از نزدیک با سرپرست شهرداری و نماینده مردم در شورای اسلامی شهر دیدار کرد و پیام وحدت شهروندان گیلانغرب و مسئولان این منطقه را به آنها ابلاغ کرد.

بصیری در این دیدار هدف خود را رساندن سه پیام معرفی کرد و گفت: هدف اصلی من تجلیل از شهدا، ایثارگران و خانواده های ایشان است که با رشادت خود به این مملکت خدمتی ماندگار انجام داده اند. هدف دیگر من رساندن پیام وحدت و همدلی مسئولان گیلانغرب به همه شهرهای مسیرم بود که می خواستم به همه مسئولان بگویم که تنها را ه موفقیت و خدمت به مردم، داشتن وحدت و همدلی است.

وی همچنین رساندن پیام مردم فلسطین به همه مردم را یکی دیگر از اهداف خود اعلام کرد و افزود: نباید مردم فلسطین و سایر مسلمانان زیر ستم دنیا را فراموش کنیم.

در این دیدار سرپرست شهرداری اسلامشهر و رییس سابق کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیز ضمن تجلیل از این اقدام فرهنگی مراتب احترام خود را به شهروندان گیلانغرب و مسئولان این منطقه اعلام کردند.

همچنین در پایان این دیدار کوتاه، حاضران با ماکت پرچم اهدایی مردم گیلانغرب به حرم شریف رضوی عکس یادگاری گرفتند و با اهدای یک لوح و هدیه وی را به سمت قبله گاه دل های عاشق بدرقه کردند.

گفتنی است این دوچرخه سوار سفر خود را از حدود هفته پیش آغاز کرده و روزانه 100 کیلومتر به سمت مشهد مقدس رکاب می زند.

آدرس کوتاه شده: