حقوق موقوفات را همواره رعایت می‌کنیم
دوشنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
حقوق موقوفات را همواره رعایت می‌کنیم

حقوق موقوفات را همواره رعایت می‌کنیم

سرپرست شهرداری اسلامشهر در جلسه‌ای مشترک با رییس اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر و رییس اداره ثبت اسناد و املاک، ضمن تأکید بر تداوم روند قانونی حل مشکلات مربوط به زمین‌های اوقافی، رعایت حقوق م


سرپرست شهرداری اسلامشهر در جلسه‌ای مشترک با رییس اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر و رییس اداره ثبت اسناد و املاک، ضمن تأکید بر تداوم روند قانونی حل مشکلات مربوط به زمین‌های اوقافی، رعایت حقوق موقوفات را جزو اصول مجموعه مدیریت شهری دانست.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر در این نشست حجت‌الاسلام مهدی زین‌الدینی؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر ضمن اعلام همکاری همه‌جانبه با شهرداری اسلامشهر از تلاش سرپرست شهرداری برای حل مشکلات و موانع موجود در خصوص زمین‌های اوقافی تقدیر کرد.

سرپرست شهرداری اسلامشهر نیز با بیان اینکه حل مشکلات مربوط به زمین‌های اوقافی می‌تواند زمینه‌ساز ارائه خدمات بیشتر به شهروندان شود، همکاری‌های اداره ثبت اسناد و املاک در این مورد را قابل اشاره توصیف کرد و افزود: با همکاری‌های اداره ثبت توانسته‌ایم روند انجام امور مربوطه را تسریع کنیم.

ناصری‌پور افزود: اگر مشکلات مربوط به زمین‌های اوقافی به درستی حل و فصل شود در آینده شاهد برخی اداعاها در خصوص املاک نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این پایه استوار شده تا بتوانیم ضمن رعایت حقوق موقوفات، خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه کنیم.

آدرس کوتاه شده: