قول مساعد معاون وزیر کشور برای انجام طرح‌های عمرانی در اسلامشهر
پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
قول مساعد معاون وزیر کشور برای انجام طرح‌های عمرانی در اسلامشهر

قول مساعد معاون وزیر کشور برای انجام طرح‌های عمرانی در اسلامشهر

طی نشستی با حضور حسین طلا؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، هوشنگ خندان‌دل؛ معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، ولی‌اله اصغری؛ رییس شورای شهر اسلامشهر و علیرضا ناصری‌پور سر

طی نشستی با حضور حسین طلا؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، هوشنگ خندان‌دل؛ معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، ولی‌اله اصغری؛ رییس شورای شهر اسلامشهر و علیرضا ناصری‌پور سرپرست شهرداری اسلامشهر نحوه اجرا، تأمین بودجه و زمان اجرای برخی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی اسلامشهر به بحث و برررسی گذاشته شد.
به گزارش توسعه و شهرسازی در این نشست درخواست‌ها و مطالبات اساسی و مهمی نظیر شروع فعالیت اجرایی احداث خط سه مترو آزادگان به اسلامشهر، جابه‌جایی خط راه‌آهن، ایجاد دسترسی از طریق پل موجود خط راه‌آهن از چیچکلو به نسیم‌شهر، احداث تقاطع غیر همسطح میدان نماز، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی‌رانی، ایجاد جایگاه CNG، کمک مالی جهت جابه‌جایی پایانه اسلامشهر، تأمین امکانات لازم جهت به‌روزرسانی سازمان آتش‌نشانی و ارتقا درجه شهرداری اسلامشهر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
سرپرست شهرداری اسلامشهر در این خصوص گفت: در این جلسه مباحث قابل توجهی مطرح شد که می‌تواند در توسعه اسلامشهر تأثیر بسزایی داشته باشد.
وی ادامه داد: پیگیری‌های دکتر طلا، نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، رییس و اعضای شورای شهر و رویکرد مثبت مهندس خندان‌دل، این امیدواری را ایجاد می‌کند که به‌زودی شاهد اجرای برخی طرح‌های مهم در سطح شهر باشیم.
ناصری‌پور با اشاره به قول مساعد معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای تأمین بودجه چند طرح حیاتی در اسلامشهر تصریح کرد: قطعا پیگیری و ممارست نمایندگان محترم مردم در مجلس، به‌ویژه دکتر طلا که به شکل ویژه‌ای مسائل مربوط به شهروندان اسلامشهری را دنبال می‌کنند می‌تواند در به سرانجام رسیدن این طرح‌ها موثر باشد.
سرپرست شهرداری اسلامشهر تأکید کرد: شهر ما از ظرفیت‌های ویژه‌ای برای توسعه و پیشرفت بهره‌مند است که شناسایی آنها مستلزم حضور جدی در شهر و شناخت کاستی‌هاست که بحمدالله امروز شاهد توجه مسئولانی هستیم که دغدغه‌ی اصلی آنها رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است. 
گفتنی است احداث تقاطع غیر همسطح میدان نماز، اتصال خط سه مترو تهران به اسلامشهر و جابه‌جایی خط راه‌آهن از جمله پروژه‌هایی هستند که می‌توانند در کاهش ترافیک و تسهیل تردد، تأثیر فراوانی داشته باشند.

آدرس کوتاه شده: