تخصیص 5 میلیارد ریال برای تجهیز آتش نشانی
جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تخصیص 5 میلیارد ریال برای تجهیز آتش نشانی

تخصیص 5 میلیارد ریال برای تجهیز آتش نشانی

سرپرست شهرداری
اسلامشهر در جلسه شورای اسلامی شهر از تخصیص 5 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز آتش
نشانی به لوازم مورد نیاز خبر داد.
به گزارش روابط
عمومی شهرداری اسلامشهر، علیرضا ناصری پور در چهل و سو

سرپرست شهرداری اسلامشهر در جلسه شورای اسلامی شهر از تخصیص 5 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز آتش نشانی به لوازم مورد نیاز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، علیرضا ناصری پور در چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر از اختصاص 500 میلیون تومان برای توسعه لجستیک و امکانات اطفاء حریق سازمان آتش نشانی خبر داد و گفت: این اعتبار از محل یک توافق تامین و به زودی پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به نیاز آتش نشانی به توسعه و تجهیز امکانات،‌سرمایه گذاری در این بخش را یکی از مهمترین اقدامات شهرداری طی ماه های آینده دانست و تصریح کرد: همه تلاش شهرداری در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم و ارتقای سطح ایمنی زندگی آنهاست و در همین راستا این مجموعه از هیچ تلاشی برای خدمت به شهروندان دریغ نخواهد کرد.

ناصری پور همچنین از انجام مقدمات لازم برای تهیه برخی لوازم دیگر همچون تشک نجات برای استفاده درمواقع ضروری در سیستم آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت و افزود: این تشک با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال به زودی خریداری خواهد شد.

وی همچنین از قول مساعد معاون وزیر کشور و دستور او برای در اختیار گذاشتن یک مجموعه کامل تجهیزات ایمنی خبر داد و گفت: این مجموعه 600 میلیون ریال ارزش مادی دارد که از آن در تصادفات جاده ای و برای نجات رانندگان و سرنشینان خودروهای دچار حادثه استفاده می شود.

آدرس کوتاه شده: