ارائه خدمات وسیع شهری به ساکنان مسکن مهر ضیاء آباد
چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ارائه خدمات وسیع شهری به ساکنان مسکن مهر ضیاء آباد

ارائه خدمات وسیع شهری به ساکنان مسکن مهر ضیاء آباد

 
معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر از ارائه خدمات شهری به منطقه مسکن مهر ضیاءآباد خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر در پی درخواست‌های مکرر ساکنان مسکن مهر، جمعی از مسئولان

 

معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر از ارائه خدمات شهری به منطقه مسکن مهر ضیاءآباد خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری اسلامشهر در پی درخواست‌های مکرر ساکنان مسکن مهر، جمعی از مسئولان و مدیران شهری با حضور در این منطقه، مشکلات و نیازهای این منطقه را با حضور شهروندان بررسی کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر با بیان این مطلب افزود: واقعیت این است که دولت و متولی اصلی مسکن مهر که مجموعه مسکن و شهرسازی است هنوز این پروژه را تکمیل و به شهرداری تحویل نداده است بر همین اساس شهرداری در قبال این منطقه تعهد و مسئولیتی ندارد.

وی افزود: با این حال مجموعه مدیریت شهری با احساس تکلیف ذاتی و نیز در پی درخواست‌های مکرر شهروندان و ساکنان این منطقه، ارائه خدمات شهری به این منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.

رضا مهدوی با اشاره به عمده‌ی درخواست‌های ساکنان این منطقه تصریح کرد: رُفت‌و‌روب، فضای سبز، ایجاد مسیر دسترسی، اصلاح چهره‌ی شهری و درخواست‌هایی نظیر این موارد از عمده درخواست‌هایی است که مردم ساکن در مسکن مهر مطالبه می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر ادامه داد: در خصوص فضای سبز، برخی اقدامات از پیش انجام شده، ارائه خدمات جدید را با دشواری روبه‌رو کرده چراکه زیرساخت‌ها مناسب نیستند با این حال مجموعه نیروهای فعال در بخش فضای سبز تلاش می‌کنند تا خدمات مطلوبی را به ساکنان مسکن مهر ارائه کنند.

مهدوی یادآور شد: موضوع مسیر دسترسی به مسکن مهر از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت و شهرداری با درک اهمیت این مسیر، در حال تکمیل مسیر مصوب این منطقه است.

گفتنی است مسکن مهر اسلامشهر با بیش از پنج هزار ساکن، هنوز توسط متولیان امر تکمیل نشده و بخشی از زیرساخت‌های آن نیاز به تکمیل و تحویل به مجموعه مدیریت شهری دارد.

آدرس کوتاه شده: