روند رو به جلو فعالیت های عمرانی در منطقه 2
پنجشنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
روند رو به جلو فعالیت های عمرانی در منطقه 2

روند رو به جلو فعالیت های عمرانی در منطقه 2

سرپرست شهرداری منطقه2 اسلامشهر از روند رو به رشد فعالیت های  عمرانی در این منطقه خبر داد.
 
              s

سرپرست شهرداری منطقه2 اسلامشهر از روند رو به رشد فعالیت های  عمرانی در این منطقه خبر داد.

 

                                                                                                                                                                                          

 

 

     به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2، صالح احدی عملکرد عمرانی این منطقه را در 5 ماهه اخیر بسیار مطلوب و روبه جلو ارزیابی کرد.

وی با اشاره به تملک اراضی واقع در طرح بازگشایی بلوار نواب صفوی به کمربندی، اظهار داشت: در اولین گام، یک واحد دامدارای واقع در این طرح پس از تملک، تخریب و نخاله های آن منتقل شد و طی روزهای اخیر دو پلاک ثبتی تملک شده دیگر ،تخریب شده اند و عملیات اجرایی بر روی چند پلاک باقیمانده نیز درحال انجام است.

سرپرست شهرداری منطقه2 افزود: با اتمام کار تملک و تخریب و جابه جایی نخاله های ساختمانی، بلافاصله مراحل زیرسازی و آسفالت مسیر بازگشایی بلوار انجام خواهد شد.

احدی همچنین در خصوص بازگشایی بلوار ولیعصر به سمت خیابان زرافشان افزود: کار تملک پلاک‌های ثبتی واقع در محدوده خیابان شهید شیرودی در طرح تعریض بلوار ولیعصر به سمت محله تامین اجتماعی به استثنای یک پلاک به پایان رسیده و هم اکنون محل تعریض خاک برداری شده و در مرحله زیرسازی قراردارد.

وی خاطر نشان کرد: به زودی با اتمام کار عمرانی این دو پروژه ، شاهد بهره برداری مطلوب تر از معابر اصلی شهر و تسهیل عبور و مرور شهروندان در این محدوده خواهیم بود.

سرپرست شهرداری منطقه2 در پایان به انجام آسفالت کوچه ها و محله های مختلف شهر اشاره کرد و افزود: با نزدیک شدن به فصل بارندگی، کار آسفالت و انجام روکش آسفالت کوچه ها در محله های ضیاءآباد، باغ فیض، صادقیه، سعیدیه، قائمیه، زرافشان، امام جعفرصادق(ع) و سایر محلات تسریع شده است و فعالیت های رو به جلو عمرانی این منطقه همچنان ادامه دارد و طی روزهای آتی اخبار آن به طور مبسوط منتشر خواهد شد.

 

 

آدرس کوتاه شده: