فعالیت های عمرانی شتاب بیشتری می گیرد
سه شنبه, ۰۴ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
فعالیت های عمرانی شتاب بیشتری می گیرد

فعالیت های عمرانی شتاب بیشتری می گیرد

سرپرست شهرداری اسلامشهر با اشاره به فعالیت
همزمان اکیپ های عمرانی درسطح شهر از شتاب بیشتر این روند طی روزهای آینده خبر
داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، علیرضا
ناصری پور با بیان این که ه

سرپرست شهرداری اسلامشهر با اشاره به فعالیت همزمان اکیپ های عمرانی درسطح شهر از شتاب بیشتر این روند طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، علیرضا ناصری پور با بیان این که هم اکنون تعداد زیادی اکیپ های عمرانی در سطح شهر مشغول فعالیت های عمرانی هستند، از شتاب گرفتن این روند طی روزهای آینده خبر داد و گفت: تعدادی از فعالیت های عمرانی از جمله تکمیل ساختمان فرهنگسرای استاد شهریار در مرحله مناقصه قرار دارد که به زودی وضعیت آن نهایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که  تا پیش از آغاز دهه فجر ساختما این فرهنگسرا تکمیل و آماده بهره برداری شود.

ناصری پور همچنین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فصل سرما، این موضوع را یکی از عوامل بازدارنده در فعالیت های عمرانی دانست و خاطرنشان کرد: با وجود این مجموعه شهرداری اسلامشهر تمام همت خود را صرف تسریع در فعالیت های عمرانی خواهد کرد.

با توجه به مشکلات مالی موجود در شهرداری های استان تهران، شهرداری اسلامشهر جزو معدود شهرداری هایی است که طی ماه های اخیر در خصوص پرداخت حقوق پرسنل با مشکل جدی روبرو نبوده است. سرپرست شهرداری اسلامشهر با اشاره به این موضوع، اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت معیشتی پرسنل یکی از مهمترین امور مدیریت شهری است که به خوشبختانه در دو ماه اخیر در این رابطه مشکل جدی در شهرداری اسلامشهر وجود نداشته است.

آدرس کوتاه شده: