رفع تصرف از سه ملک شهرداری اسلامشهر
پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
رفع تصرف از سه ملک شهرداری اسلامشهر

رفع تصرف از سه ملک شهرداری اسلامشهر

اداره حقوقی و املاک شهرداری اسلامشهر موفق شد
پس از پیگیری های قانونی از سه ملک شهرداری رفع تصرف کند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، طی
روزهای گذشته با پیگیری های قانونی و دستور قضایی از سه

اداره حقوقی و املاک شهرداری اسلامشهر موفق شد پس از پیگیری های قانونی از سه ملک شهرداری رفع تصرف کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، طی روزهای گذشته با پیگیری های قانونی و دستور قضایی از سه ملک شهرداری که متعلق به اموال عمومی است رفع تصرف شد و این املاک هم اکنون در اختیار شهرداری است.

یکی ازا ین املاک یک باب  گاراژ  هزار متری بود که با وجود ثبت سند به نام شهرداری اسلامشهر، 11 سال در تصرف شخص دیگری قرار داشت. متصرف این گاراژ که در انتهای محله  معروف به ضیاء آباد قرار داشت در طول این سالها توانسته بود با اجاره دادن این ملک اجاره قابل توجهی از مردم دریافت کند.

ملک دیگری که طی این اقدام باپس گرفته شد، واحد مسکونی بود که در خیابان تختی قرار داشت سه سال به تصرف یک شخص درآمده بود. این ملک که با پیگیری های قانونی از سوی متصرف تخلیه شده بود به وسیله شخص دیگری در حال تصرف بود که با هوشیاری کارشناسان اداره حقوقی و املاک و اقدام به موقع آنها در اختیار شهرداری قرار گرفت.

علاوه بر این دو مورد، یکی واحد کلنگی واقع در سعیدیه که توسط افراد سودجو مورد بهره برداری قرار می گیرفت از طریق روش های قانونی به شهرداری بازگشت. گفتنی است که این واحد پیشتر به عنوان واحد سرایداری باغ مورد استفاده بود اما پس از تبدیل باغی در سعیدیه به بوستان محلی، سودجویان توانسته بودند آن را تصاحب کنند.

مدتی قبل سرپرست  شهرداری اسلامشهر از ایجاد بانک اطلاعات املاک و دارایی های شهرداری خبرداده بود.

آدرس کوتاه شده: