عملکرد 6 ماهه خدمات شهری منطقه2
پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
عملکرد 6 ماهه خدمات شهری منطقه2

عملکرد 6 ماهه خدمات شهری منطقه2

سرپرست شهرداری منطقه2 اسلامشهر عملکرد 6 ماهه خدمات شهری این شهرداری را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، صالح احدی عملکرد 6 ماهه خدمات شهری این شهرداری در سه ناحیه متبوع را ا


سرپرست شهرداری منطقه2 اسلامشهر عملکرد 6 ماهه خدمات شهری این شهرداری را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، صالح احدی عملکرد 6 ماهه خدمات شهری این شهرداری در سه ناحیه متبوع را ارزیابی کرد.

وی با اشاره به رفت وروب کلیه خیابانهای اصلی و فرعی سطح منطقه در دو شیفت شب وروز توسط عوامل خدمات شهری اظهار داشت: دراین مدت ضمن پاکسازی ولایروبی سپتینگها و کانالهای سطح منطقه توسط بیل مکانیکی و حمل آن توسط کامیون، شستشویی انهار خیابانهای اصلی و فرعی توسط تانکر آب، شستشویی مخازن، جدوال، تابلوهای ترافیکی، پلهای هوایی، ایستگاههای اتوبوس و تاکسی، امحاء پوسترها و بنرهای تاریخ گذشته و غیرمجاز توسط عوامل و دستگاه واترجت بطور مستمر(روزانه و هفتگی) و به نحو مطلوب انجام گرفته است. درهمین راستا گاردیل ها و جداول کمربندی نیز توسط نواحی مربوطه بطور برنامه ریزی شده شستشو شده اند.

سرپرست شهرداری منطقه2 درخصوص جمع آوری ضایعات و پسماندهای شهری در سطح منطقه، تصریح کرد: علاوه بر جمع آوری شبانه روزی زباله های خانگی، اداری، اماکن عمومی و... نخاله ها و زباله های لایروبی شده از انهار بصورت شبانه روزی جمع آوری شده است. درهمین راستا نخاله ادارات و اماکن متبرکه و نیز نخاله های رهاشده در سطح محلات جمع آوری و به مالکین و پیمانکاران مربوطه تذکرات لازم داده شده است.

وی همچنین افزود: درهمین راستا ضمن جمع آوری سر درخت و سرشاخه های رها شده در سطح منطقه، علفهای هرز منطقه نیز پاکسازی و جمع آوری شده اند.

صالح احدی شستشوی خیابانها و مقابل مساجد، مصلی و امامزاده عقیل(ع) در ایام مناسبتهای مذهبی را از دیگر اقدامات مربوط به خدمات شهری این شهرداری دانست.

سرپرست شهرداری منطقه2 با اشاره به ترمیم نوارهای حفاری ادارات خدمات رسان (آبفا، برق، گاز و مخابرات) گفت: پلهای کم عرض توسط عوامل ناحیه ترمیم شده و نیز دریچه هایی که احتیاج به ترمیم و بازسازی و نصب داشتند انجام شده اند.

وی درباره عملکرد ستاد رفع سدمعبر منطقه با اشاره به جلوگیری از موارد مربوطه در معابر عمومی و خیابانهای منطقه اظهار داشت: ضمن برخورد عوامل با کسبه سدمعبرکننده در پیاده روها و دستفروشان دوره گرد که باعث آلودگی صوتی در کوچه ها و مزاحمت برای شهروندان محترم می شوند، همچنین از نصب تابلوهای تبلیغاتی غیراصولی که مزاحمت برای شهروندان ایجاد می کنند جلوگیری شده است.

صالح احدی درخصوص کنترل و نظارت سطح منطقه اظهار داشت: به جهت نظارت و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هماهنگی لازم بامراجع قضایی به جهت رفع تخلف انجام شده است.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه بخشی از مشکلات شهروندان نیز از طریق سامانه 137 به شهرداری منطقه گزارش شده و مورد رسیدگی قرار می گیرد، افزود: در همین جا از تمامی عزیزانی که ما را در جهت خدمات رسانی به شهروندان یاری می کنند بخصوص واحدها و عوامل منطقه که بار اجرایی این امور بر دوش آنهاست اعم از: معاونت خدمات شهری و مسئولین نواحی، پرسنل خدمات شهری، تقدیر و تشکر می کنیم.

آدرس کوتاه شده: