137 پل ارتباطی شهروندان با شهرداری
شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
137 پل ارتباطی شهروندان با شهرداری

137 پل ارتباطی شهروندان با شهرداری

چند سالی است که برخی از شهرداری ها با راه اندازی سامانه مدیریت شهری 137 ارتباط مستقیمی با شهروندان برقرار کرده ‌اند که شهرداری اسلامشهر نیز  از این موضوع مستثنی نبوده و در سال 84sp


چند سالی است که برخی از شهرداری ها با راه اندازی سامانه مدیریت شهری 137 ارتباط مستقیمی با شهروندان برقرار کرده ‌اند که شهرداری اسلامشهر نیز  از این موضوع مستثنی نبوده و در سال 84  شروع به راه انداری سامانه در شهرداری کرده است. تماسهای دریافتی این سامانه در شهرداری حکایت از استقبال خوب شهروندان از ارتباط مستقیم وبدون واسطه واتلاف وقت با مدیران شهری برای حل مشکلات منطقه خود دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، سرپرست سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری اسلامشهر گفت: جدول کشی و آسفالت معابر، هرس درختان، و مزاحمت حیوانات(سگهای ولگرد،جانوران موذی) را از عناوین مهمی برشمرد که شهروندان در نه ماهه  سال درتماس با 137 مطرح کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 608 تماس در بانک اطلاعاتی سامانه ثبت شده، افزود: 165 تماس مربوط به منطقه یک ،132 تماس منطقه دو و شهروندان منطقه سه با 56 تماس مشکلات خود را مطرح کرده اند که در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گرفته و بقیه تماس ها نیز به ارگان‌های مربوطه ارجاع داده شده است.

وی از شهروندان خواست که در هنگام تماس، آدرس دقیق محل مورد نظر را بیان کنند تا همکاران مجموعه شهرداری در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

آدرس کوتاه شده: