آماده باش نیروهای معاونت عمران شهرداری اسلامشهر
پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آماده باش نیروهای معاونت عمران شهرداری اسلامشهر

آماده باش نیروهای معاونت عمران شهرداری اسلامشهر

معاون فنی و عمرانی  شهرداری اسلامشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام مبارک دهه فجر باید تمام نیروهای این حوزه به صورت آماده باش در آیند.
به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرد


معاون فنی و عمرانی  شهرداری اسلامشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام مبارک دهه فجر باید تمام نیروهای این حوزه به صورت آماده باش در آیند
.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر، مهندس حسینعلی عبادی در جمع پرسنل و مسولان عمران مناطق شهرداری اسلامشهر با اشاره به اینکه کیفیت اجرای پروژه های عمرانی بسیار مهم است، افزود: باید به کارها سرعت دهیم و این نیازمند حضور و تلاش بیشتر ناظران و پرسنل حوزه معاونت فنی و عمرانی است. از امروز تا بهره برداری و افتتاح پروژ ه های عمرانی در دهه فجر تمامی نیروهای واحد عمران با تعامل سازنده با به پیشرفت فیزیکی پروژه ها سرعت ببخشند.

عبادی تکمیل فرهنگسرای استاد شهریار را از اولویت های شهرداری اسلامشهر دانست و اظهار داشت: بازگشایی خیابان نواب، تراش و روکش مکانیزه آسفالت جاده ساوه، تکمیل پارک نور و جانبازان، اتصال بلوار ولیعصر به خیابان حافظ در تقاطع گلها، احداث زمین مینی فوتبال در پارک های شهید مصطفی خمینی و احمدیه و احداث پارک خطی ارتش و خلیج فارس از دیگر پروژه های عمرانی قابل بهره برداری در دهه فجر است.
وی در پایان از آماده شدن طرحی خبر داد که اختیار مسولان عمرانی مناطق در آن افزایش می یابد.

آدرس کوتاه شده: