مراسم معارفه علیرضا ناصری پور به عنوان شهردار اسلامشهر برگزار شد
سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مراسم معارفه علیرضا ناصری پور به عنوان شهردار اسلامشهر برگزار شد

مراسم معارفه علیرضا ناصری پور به عنوان شهردار اسلامشهر برگزار شد

طی مراسمی با حضور مهندس کریمی معاون عمرانی استاندار تهران، طلا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، حقیقی فرماندار اسلامشهر، حجت الاسلام نوروزی امام جمعه محترم


طی مراسمی با حضور مهندس کریمی معاون عمرانی استاندار تهران، طلا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، حقیقی فرماندار اسلامشهر، حجت الاسلام نوروزی امام جمعه محترم اسلامشهر، اصغری رئیس شورای اسلامی شهر و مسئولان ادارات و ارگانهای شهرستان مهندس علیرضا ناصری پور به عنوان شهردار اسلامشهر معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، در این مراسم که صبح روز دوشنبه در سالن همایش شهید آوینی شهرداری برگزار شد، معاون امور فنی و عمرانی استاندار تهران در سخنانی ضمن اشاره به مشکلات موجود در اسلامشهر به دلیل جابجایی های متعدد در شهرداری اسلامشهر، اظهار داشت: اگر شورای شهر شهرستان خوب تصمیم بگیرد و نظارت کند شهردار نمی تواند در عملکردش قصور داشته باشد. البته شهردار نیز باید ضمن تعامل با شورا به اجرای مصوبات قانونی اعضای شورا بپردازد.

مهندس کریمی با بیان اینکه شهرداری اسلامشهر در سالهای اخیر آرامش و ثبات در مدیریت نداشته گفت: امیدوارم شرایط بگونه ای پیش رود تا دیگر شاهد تغییر در جایگاه شهرداری اسلامشهر تا پایان دوره فعلی شورای شهر نباشیم

وی با اشاره به لزوم اتحاد اعضای شورا و شهرداری در جهت پیشرفت و عمران شهر از اعضای شورای شهر اسلامشهر خواست به اختلافات و دسته بندی ها پایان دهند و با حمایت قاطع از شهردار منتخب خود، وی را در عمل به وظایفش یاری دهند.

در ادامه این مراسم نیز فرماندار در سخنانی اظهار داشت: از اعضای شورای شهر اسلامشهر انتظار داریم از شهردار جدید اسلامشهر حمایت کنند. مهندس امیراله حقیقی ادامه داد: شهر اسلامشهر بعنوان یکی از پر جمعیت ترین شهرهای کشور با مشکلات فراوانی به خصوص در زیر ساخت ها مواجه است و باید با کمک، همراهی و همدلی به سمت رفع این مشکلات گام برداشت.

وی با بیان اینکه باید تعامل دوسویه بین شهردار و اعضای شورای شهر حاکم باشد، تصریح کرد: اعضای شورا باید ضمن پرهیز از دخالت در امور اجرائی شهرداری اجازه دهند شهردار مدیران را بر اساس شناخت و تشخیص خود انتخاب کند.

مهندس حقیقی با اشاره به اینکه کلیه ادارات شهرستان از فعالیت ها و برنامه های شورای شهر و شهرداری اسلامشهر حمایت خواهند کرد، افزود: کارهای زیادی باید در شهرستان انجام شود که این کارهای بزرگ با وفاق و همدلی عملی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه امیدواریم عملیات اجرائی مترو در دهه مبارک فجر آغاز شود، گفت: برای رفع مشکلات ترافیکی شهرستان به صد میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع دو اصل مهم و اساسی است که بارها در جلسات مختلف در شهرستان بویژه در جلسه شورای اداری مورد تاکید قرار گرفته، اظهار داشت: مسئول و رئیس اداره ای که به مردم بی اعتنائی کند، جایی در شهرستان ندارد.

همچنین حجت الاسلام محمد نوروزی امام جمعه اسلامشهر بر لزوم خدمت رسانی به شهروندان توسط مجموعه شهرداری تاکید ورزید.

وی با اشاره اینکه این ماه، ماه میلاد رسول خدا است گفت: امیدوارم به برکت این ماه شریف شهردار جدید بتواند وظایفش را به خوبی انجام دهد.

ولی الله اصغری رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ضمن اشاره به جایگاه شوراها در قانون اساسی گفت: شایسته است افزایش خدمت رسانی و کارآمدتر شدن مجموعه شهرداری بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و شهروندان اسلامشهری در تصدی جناب آقای ناصری پور، به عنوان شهردار اسلامشهر شاهد افزایش خدمت رسانی و بهبود امور به مردم باشند.

در بخش پایانی مراسم مهندس علیرضا ناصری پور شهردار جدید اسلامشهر ضمن تقدیر و تشکر از مسئولانی که در روند صدور حکم شهردار شدن وی تلاش کرده اند، اظهار کرد: امروز شاهد آغاز فصل جدید از فعالیت های شهرداری اسلامشهر هستیم.

وی افزود: شهرداری در طول سال های گذشته تلاش کرده به مردم خدمت رسانی کند و بنده نیز در دوران حضور به عنوان سرپرست در شهرداری کارهایی همچون بازپس گیری کارخانه آسفالت شهرستان پس از 18 سال و آغاز کارشناسی برای رفع مشکل ترافیک شهرستان را انجام داده ام.

شهردار اسلامشهر خاطرنشان کرد: با توجه به این که امسال از سوی رهبر به عنوان سال مدیریت جهادی نامیده شده است ما نیز تلاش می کنیم تا با ایجاد درآمد پایدار و مشارکت مردمی شهر را به کارگاه عمرانی تبدیل کنیم.

گفتنی است جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان ادارات و ارگانهای شهرستان، مدیران و کارکنان شهرداری اسلامشهر در مراسم حضور داشتند.

آدرس کوتاه شده: