تجمع بزرگ عاشقان محمّد رسول الله(ص) در اسلامشهر انجام شد
شنبه, ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تجمع بزرگ عاشقان محمّد رسول الله(ص) در اسلامشهر انجام شد

تجمع بزرگ عاشقان محمّد رسول الله(ص) در اسلامشهر انجام شد

-

800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

 

در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، جمعی از مردم متدین اسلامشهر با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری، انزجار و نفرت خود را از این اقدام شنیع و پست نشریه فرانسوی اعلام داشتند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، در این تجمع که ساعت 11 صبح امروز در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری اسلامشهر برگزار شد، امام جمعه محترم، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و پرسنل شهرداری و مسئولین ادارات شهرستان دوشادوش اقشار مختلف مردم با سردادان شعارهایی همچون لبیک یا محمد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فرانسه، مرگ بر اسرائیل اقدام وقیح و بی شرمانه نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

در بخشی از مراسم حاج فرهنگ خدایی مداح و شاعر اسلامشهری اشعار و سروده های خود را در مدح حضرت رسول (ص) قرائت کرد.

در ادامه حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر، در سخنانی اهانت به ساحت مقدس پیامبراسلام را اهانت به همه ادیان و انبیاء الهی دانست که هر از گاهی و با برنامه ریزی از سوی دشمنان اسلام و در جهت ضربه زدن به جامعه مسلمین صورت می گیرد.

وی با اشاره به ویژگیها و نشانه های حضرت محمد(ص) اظهار داشت: در کتب مختلف الهی از جمله تورات، انجیل و قرآن بارها به ویژگیها و نشانه هایی از حضرت محمد(ص) اشاره شده و از آن حضرت به عنوان اخرین فرستاده الهی نام برده شده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر افزود: همه پیامبران الهی رسالت و نبوت پیامبرمکرم اسلام (ص) را قبول کرده و خداوند از آنها عهد و پیمان گرفته و بر ولایت و رهبری آن حضرت تاکید کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: در روایات و احادیث بسیاری به ظهور حضرت مهدی موعود(عج) به عنوان آخرین امام معصوم اشاره شده که در آن زمان حضرت محمد(ص) نیز با ایشان ملاقات خواهند کرد.

در پایان مراسم، بیانیه ای در چند بند قرائت شد و حضار با سر دادن تکبیر حمایت خود را از آن اعلام داشتند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، ایستگاه صلواتی پذیرایی از تجمع کنندگان و عموم شهروندان و همچنین ایستگاه ماشین نویسی با عنوان "من محمد را دوست دارم" دایر بود و خوشنویسان اسلامشهر در این زمینه به هنرنمایی پرداختند.

آدرس کوتاه شده: