ملاقات مردمی شهردار اسلامشهربا شهروندان شهرک امام حسین (ع)
دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ملاقات مردمی شهردار اسلامشهربا شهروندان شهرک امام حسین (ع)

ملاقات مردمی شهردار اسلامشهربا شهروندان شهرک امام حسین (ع)

شهردار
اسلامشهربا حضور درساختمان شهرداری منطقه شش با شهروندان شهرک امام حسین (ع) دیدار
وگفتگو کرد.
به
گزارش روابط عمومی منطقه شش ،علیرضا ناصری پور ،شهرداراسلامشهر با بیان اینکه

شهردار اسلامشهربا حضور درساختمان شهرداری منطقه شش با شهروندان شهرک امام حسین (ع) دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه شش ،علیرضا ناصری پور ،شهرداراسلامشهر با بیان اینکه منطقه شش ازمناطق مهم اسلامشهر به شمار می رودومی بایست توجه ویژه ای به آن شود گفت:شهروندان این منطقه مشکلات فراوانی دارندکه پرداختن به آنها مستلزم صرف وقت وانرژی ویژه است ،وی افزود؛این منطقه نیازمند اجرای طرح ها وپروژه های عمرانی ورفاهی متعدد است که ما درمجموعه مدیریت شهری تلاش میکنم تا این مهم محقق شود.

ناصری پور افزود :فرهنگسرای استاد شهریار از جمله ی مهمترین طرح هایی است که دراین شهرک درحال انجام است وامیدواریم با راه اندازی این پروژه شاهد تحول درشهرک امام حسین (ع) باشیم.

شهردار اسلامشهر با اشاره به طرح تفصیلی یادآور شد ،با تصویب این طرح شهرک امام حسین (ع) شاهد تحول چشمگیری خواهد شدوشهروندان این شهر ک می تواننداز رفاه بیشتری بهره مند شوند.گفتنی است زبیده نصیری ،عضو شورای اسلامی شهر نیز که دراین دیدارحضور داشت ،شهرک امام حسین(ع)را از جمله مناطقی دانست که نیازمند توجه ویژه وکاربیشتر است.

نصیری افزود :طرح تفصیلی ،آتش نشانی ،فرهنگسرای استاد شهریاروگشایش برخی معابر این شهرک ازجمله اولویت های است که می بایست مورد توجه قرارگیرد.

یادآور می شود مدیر حوزه ی شهردار ورئیس روابط عمومی شهرداری مرکز ،شهردار منطقه ،معاونین و مدیران منطقه نیز دراین دیدار حضور داشتند. شهردار اسلامشهر و

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: