حضور شهردار وپرسنل شهرداری منطقه شش درراهپیمائی 22بهمن 93
پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
حضور شهردار وپرسنل شهرداری منطقه شش درراهپیمائی 22بهمن 93

حضور شهردار وپرسنل شهرداری منطقه شش درراهپیمائی 22بهمن 93

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 93 با حضور پرشور مردم ولایی و همیشه
در صحنه اسلامشهر بخصوص با حضور قابل توجه پرسنل وخانواده های آنان  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، شهر

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 93 با حضور پرشور مردم ولایی و همیشه در صحنه اسلامشهر بخصوص با حضور قابل توجه پرسنل وخانواده های آنان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، شهرداراسلامشهر، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان مجموعه شهرداری منطقه شش در این راهپیمایی همراه و هم صدا با ملت بزرگ ایران اسلامی یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا سر داده و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی اعلام کردند.

مهندس گورابی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: امروز شاهد خلق حماسه ای دیگر از حضور پرشور مردم ولایتمدار اسلامشهربودیم.

شهردار منطقه شش در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایستگاه صلواتی که به مناسبت 22بهمن درحاشیه مصلی نمازجمعه اسلامشهر وتوسط واحدفرهنگی اجتماعی منطقه برگزار شده بودبا اعلام این مطلب اظهار داشت: مردم قدرشناس شهر اسلامشهر بخصوص شهرک امام حسین(ع) همچون گذشته و حتی پرشورتر از سال های پیش در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور پیدا کردند تا حمایت خود را از آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، امام شهدا(ره)، شهدای عزیز جنگ تحمیلی و منویات مقام معظم رهبری به همه جهانیان نشان دهند.

وی با اشاره به حضور پرشور پرسنل و عوامل مختلف شهرداری منطقه شش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، تصریح کرد: پرسنل شهرداری اسلامشهر  و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ومنطقه شش هم به سان قطره ای از اقیانوس حضور پرشور مردم می باشند .

آدرس کوتاه شده: