به وعده‌های خود برای خدمت‌رسانی پایبندم
سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
به وعده‌های خود برای خدمت‌رسانی پایبندم

به وعده‌های خود برای خدمت‌رسانی پایبندم

در دیدار مسئولان شهرستان با شهروندان شهرک امام حسین (ع)، شهردار اسلامشهر به همراه فرماندار، امام جمعه محترم، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و بخشدار مرکزی مشکلات و مسائل شهروندان این من


در دیدار مسئولان شهرستان با شهروندان شهرک امام حسین (ع)، شهردار اسلامشهر به همراه فرماندار، امام جمعه محترم، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و بخشدار مرکزی مشکلات و مسائل شهروندان این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، در مراسم ملاقات عمومی مسئولان شهرستان با ساکنان شهرک امام حسین(ع) که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، شهردار اسلامشر در جمع ساکنان این شهرک بیان کرد: پیگیر رفع مشکلات شهرک امام حسین هستیم و به رغم مشکلات مالی شهرداری به وعده های خود جهت خدمت رسانی پایبند هستم.

ناصری پور با اشاره به اقدامات شهرداری در این مدت، از جمله توافق صورت گرفته مابین شهرداری و مدرسه ی عالی شهید مطهری و همچنین تکمیل فرهنگسرای استاد شهریار گفت: تمام تلاش و همت مجموعه مدیریت شهری را در جهت رفع مشکلات شهر و آسایش و رفاه شهروندان بکار می‌بندیم.

حقیقی فرماندار اسلامشهر در این نشست به مشکلات عدیده شهرک امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: بحث اوقافی بودن املاک، آب شرب، مسیر دسترسی، امنیت و نظایر آن از جمله اولویت هایی است که باید به آنها پرداخت.

اصغری رییس شورای شهر نیز با اشاره به اینکه سهرک امام حسین(ع) دارای شهروندان متدین و مذهبی است گفت: رسیدگی به مشکلات مردمان این منطقه از دغدغه های اصلی شورای شهر است و تمام اعضای شورا در صدد حل مشکلات و رایزنی و گفتگو با سایر نهادهای خدمات رسان، برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان این شهرک هستند.

نصیری ریس کمیسیون بانوان شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شهرستان، بعنوان یکی از ساکنان شهرک امام حسین(ع) خواستار رفع مشکلات و کمبودهای شهروندان این شهرک شد.

آدرس کوتاه شده: