پروژه های عمرانی شهرداری اسلامشهر افتتاح شد
چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پروژه های عمرانی شهرداری اسلامشهر افتتاح شد

پروژه های عمرانی شهرداری اسلامشهر افتتاح شد

پروژه های عمرانی شهرداری اسلامشهر با حضور فرماندار، امام جمعه محترم، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، بخشدار، مسئولان شهرستان و مدیران شهرداری افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر


پروژه های عمرانی شهرداری اسلامشهر با حضور فرماندار، امام جمعه محترم، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، بخشدار، مسئولان شهرستان و مدیران شهرداری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، ناصری پور شهردار اسلامشهر از افتتاح و بهره برداری هفت پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اسلامشهر در حوزه فضای سبز، عمران و حمل و نقل عمومی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال خبر داد و گفت: در ایام دهه مبارک فجر به دلیل ازدیاد پروژه های عمرانی نتوانستیم تمام پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: امروز سه پارک جانبازان به مساحت 4هزار و چهارصد متربع، شهدای گمنام به مساحت 5هزار و دویست مترمربع و پارک جنب شهرداری منطقه 3 به مساحت دو هزار مترمربع افتتاح شد .

شهردار اسلامشهر با اشاره به نصب سیستم کارت بلیط در اتوبوس های برون شهری اضافه کرد: بیش از سه میلیارد ریال هزینه این پروژه است که دارندگان این کارت بلیط ها می توانند از خدمات دستگاه های پارکومتر، ایستگاه های اتوبوس و مترو تهران استفاده کنند در سه نقطه از شهر نیز کیوسک های شارژ کارت بلیط تعبیه شده است ضمن اینکه با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال 25 دستگاه از اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی که بیش از 8سال کار کرده بودند، بازسازی کامل شدند .

ناصری پور  کمبود منابع مالی در تمام شهرداری های سراسر کشور را از عوامل مهم در تاخیر اجرای پروژه ها برشمرد و خاطرنشان کرد: به دلیل رکود اقتصادی حاکم بر تمام شهرداری ها بسیاری از شهرهای همجوار اسلامشهر در پرداخت حقوق ماهانه به پرسنل خود دچار مشکل شده اند ولی به شکر خداوند ما توانستیم گذشته از حل کردن مسایل جاری شهرداری بیش از 150میلیارد ریال صرف پروژه های عمرانی کنیم .

رییس شورای شهر اسلامشهر با اشاره به لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی گفت : در شش ماهه سال 93 بیش از 200میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی در زمینه های مختلف داشته ایم ولی به دلیل گستردگی شهر، نیاز به خدمات رسانی بیشتر ملموس است و امیدواریم در سال آتی با افزایش درآمد شهرداری و اجرای اقتصاد مقاومتی منابع بیشتری را به اجرای پروژه های مورد نیاز اختصاص دهیم .

ولی الله اصغری کار شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ستود و بیان کرد : هر چقدر ما مسولان کار کنیم و حرف بشنویم نمی‌توانیم ایثار و زحمات رزمندگان اسلام را جبران کنیم هدف شهرداری و شورای شهر خدمت بهینه به شهروندان است با همه مشکلات و ناملایمات به راه خود ادامه می دهیم .

گفتنی است در این مراسم از 5خانواده معظم شهید و مدیران برتر شهرداری اسلامشهر تقدیر به عمل آمد .
همچنین پس از مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام  آرامستان دارالسلام شهرستان اسلامشهر پروژه های شهرداری اسلامشهر به بهره برداری رسید.

آدرس کوتاه شده: