تجهیز اسلامشهر به سامانه ترددشمار برخط
دوشنبه, ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تجهیز اسلامشهر به سامانه ترددشمار برخط

تجهیز اسلامشهر به سامانه ترددشمار برخط

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری اسلامشهر از نصب و راه‌اندازی تردد شمارهای برخط در معابر اصلی اسلامشهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، قاسمی گفت: با اجرای طرح هوشمند سازی معا


مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری اسلامشهر از نصب و راه‌اندازی تردد شمارهای برخط در معابر اصلی اسلامشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، قاسمی گفت: با اجرای طرح هوشمند سازی معابر و بهره برداری از سیستم های حمل ونقل هوشمند در شهر اسلامشهر، 10 محور اصلی شهر به سامانه تردد شمار برخط تجهیز شده‌اند.

وی افزود: در این طرح محورهای بلوار مخابرات حدفاصل میدان نماز تا میدان ولایت ورودی پارکینگ کنار جاده و بالعکس ، ابتدای کمربندی جنوبی از سمت میدان نماز روبروی خروجی ترمینال ، ابتدای کمربندی جنوبی از سمت میدان قائم- بعد از دوربرگردان اول و بالعکس ، ابتدای بلوار امام خمینی(ره) واوان روبروی تالار پذیرایی خوش قدم ، کمربندی جنوبی از میدان نماز به میدان الغدیر قبل از میدان الغدیر و بالعکس به سامانه‌های هوشمند تردد شمار بر خط مجهز شدند.

مدیر حمل و نقل و ترافیک، لزوم نصب و راه اندازی تردد شمارها را برای استخراج دقیق آمار و اطلاعات، میزان تردد و تحلیل کاربردی آن را به منظور برنامه ریزی و مدیریت جریان ترافیک و تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای افزایش ایمنی تردد را ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های تردد شمار برخط (آنلاین) یکی از زیرمجموعه‌های حمل و نقل هوشمند(ITS ) است که در حال حاضر مورد استفاده این اداره قرار گرفته است. در پی نصب و راه‌اندازی این سامانه در محورهای مورد نظر، امکان اخذ اطلاعات لحظه‌ای تردد وسایل نقلیه به تفکیک سبک و سنگین را فراهم می‌سازد.

قاسمی، مدیریت ترافیک شبکه راه ها، ایجاد پایگاه آماری جهت استفاده دربرنامه ریزی حمل ونقل، استفاده از اطلاعات بدست آمده جهت طراحی متناسب روسازی راه‌ها، قابلیت کنترل فاصله هر وسیله تا وسیله نقلیه جلویی و قابلیت کنترل تخلفات سرعت و سبقت را از نتایج کاربرد دستگاه‌های تردد شمار برخط در اسلامشهر برشمرد.

آدرس کوتاه شده: