شهرداری اسلامشهر نائب قهرمان کشتی فرنگی اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور شد
یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
شهرداری اسلامشهر نائب قهرمان کشتی فرنگی اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور شد

شهرداری اسلامشهر نائب قهرمان کشتی فرنگی اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور شد

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA


در پایان رقابت های کشتی فرنگی اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور، تیم شهرداری اسلامشهر که به نمایندگی از استان تهران در این مسابقات حضور داشت با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز پس از میزبان در سکوی دوم ایستاد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی؛ در این مسابقات که در شهر ساری برگزار شد، تیم کشتی فرنگی مازندران با 3 طلا و 2 نقره در جایگاه اول ایستاد و تیم اصفهان با یک طلا و یک نقره سوم شد .

رامین باستانی، احسان فراهانی و بهنام مهدی زاده در اوزان 59، 66 و 130 کیلوگرم مردان طلایی تیم شهرداری اسلامشهر بودند و ابراهیم تختا و مسلم رنجبر نمایندگان اوزان 98 و85 این تیم، مدال های نقره و برنز دریافت کردند.

عباس چراتی و شهرام مهدی زاده نیز به عنوان سرپرست و سرمربی، تیم شهرداری اسلامشهر را در این مسابقات همراهی می کردند.

اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور روزهای ششم تا دهم اسفند ماه در 14 شهرستان استان مازندران با حضور 2000 ورزشکار از 31 استان کشور و در 19 رشته ورزشی در حال برگزاری است.

شایان ذکر است شهرام جهانگیری نیز از پرسنل شهرداری اسلامشهر در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2015 که هفته گذشته در تهران برگزار شد، به عنوان داور حضور داشت.

همچنین بهنام مهدی زاده فرنگی کار ارزنده اسلامشهری نیز در وزن 130 کیلو گرم این مسابقات برای تیم ملی کشورمان به میدان رفت.

گفتنی است در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به مقام سوم دست یافت.

آدرس کوتاه شده: