برنامه ریزی برای رفاه شهروندان در پنجشنبه آخر سال
دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برنامه ریزی برای رفاه شهروندان در پنجشنبه آخر سال

برنامه ریزی برای رفاه شهروندان در پنجشنبه آخر سال

شهرداری اسلامشهر اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت رفاه حال شهروندان برای زیارت اهل قبول در پنجشنبه آخر را انجام داد.
در جلسه ای که عصر دیروز با حضور در سازمان دارالسلام برگزار شد، پس ا


شهرداری اسلامشهر اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت رفاه حال شهروندان برای زیارت اهل قبول در پنجشنبه آخر را انجام داد.

در جلسه ای که عصر دیروز با حضور در سازمان دارالسلام برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات ذیل برای رفاه حال شهروندان در پنجشنبه آخر سال اتخاذ گردید:

 1- مقرر شد در ورودی سازمان پارکینگ عمومی خط کشی و محل استقرار خودروها در نظر گرفته و از ورود خودروهای شخصی به داخل سازمان جلوگیری شود.

2- مقرر شد در ورودی سازمان محل مناسبی جهت استقرار حداقل چهل دستگاه تاکسی جهت انتقال شهروندان از دارالسلام به مقاصد مدنظر آنها در نظر گرفته شود و سازمان تاکسیرانی تمهیدات لازم جهت استقرار تاکسی ها را فراهم نماید.

3- مقرر شد 25 دستگاه اتوبوس از طریق سازمان اتوبوسرانی جهت انتقال شهروندان از ابتدای خیابان زرافشان به دارالسلام و بلعکس اقدام نماید.

4- مقرر شد یک دستگاه گشت اتوبوسرانی و سه دستگاه گشت تاکسیرانی جهت نظارت و کنترل و هدایت خودروها در محل سازمان و مبادی ورودی و خروجی مستقر شوند.

5- مقرر شد دور برگردان کمربندی الغدیر نزدیک ورودی دارالسلام در روز پنجشنبه آخر سال از طریق اداره حمل و نقل و ترافیک مسدود شود.

6- مقرر شد سازمان تاکسیرانی جایگاه سوخت CNG دارالسلام را جهت جلوگیری از ترافیک ورودی در روز مذکور تعطیل کند.

7- مقرر شد مدیریت رفع سد معبر در کمربندی الغدیر و محوطه سازمان توسط منطقه 6 انجام شود.

8- مقرر شد خدمات شهری منطقه 6 نسبت به ارائه خدمات در روز مذکور اقدام نماید و چند دستگاه تانکر آب در نقاط مختلف عرصه آرامستان جهت تامین آب مورد نیاز اقدام نماید.

9- مقرر شد سازمان تاکسیرانی چند دستگاه تاکسی در مسیر میدان امام حسین (ع) منطقه به دارالسلام و بلعکس برقرار نماید

10- مقرر شد اداره حمل و نقل و ترافیک در جلسه ای با پلیس راهور شهرستان تمهیدات ترافیکی در معابر پیرامون امام زاده عقیل و دارالسلام را بررسی و فراهم نمایند.

11- مقرر شد از طریق معاونت اجتماعی – فرهنگی و مدیریت زیبا سازی نسبت به اطلاع رسانی شهروندان از خدمات حمل و نقل عمومی (تاکسیرانی – اتوبوسرانی) از طریق نصب بنر و نمازجمعه اسلامشهر و واوان اقدام نمایند.

12- مقرر شد سازمان آتشنشانی و اورژانس نسبت به استقرار خودرو جهت ارائه خدمت به شهروندان در صورت نیاز اقدام نمایند.

13- سازمان دارالسلام نسبت به سرویس روشنایی به سکوها و شیرهای آب محوطه وسرویس بهداشتی اقدام نماید.

14- مقرر شد معاونت فنی و عمرانی نسبت به روکش مکانیزه آسفالت خیابان ورودی و لکه گیری محوطه سازمان اقدام نماید.

آدرس کوتاه شده: