پیام مدیر منطقه شش اسلامشهر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز
چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام مدیر منطقه شش اسلامشهر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

پیام مدیر منطقه شش اسلامشهر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

 پیام مدیر
منطقه شش اسلامشهر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و  لزوم حفظ حرمت و شئون هر چه بیشتر ایام فاطمیه
در تعطیلات نوروزی .
       

 پیام مدیر منطقه شش اسلامشهر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و  لزوم حفظ حرمت و شئون هر چه بیشتر ایام فاطمیه در تعطیلات نوروزی .

          دراین بهار که بافاطـمیه گشته قرین

         نسیم وسبزه وگل سوگوارفاطمه اند

         فقـط نه یاس ،لباس کبودکرده به تن

         که لاله های جهان داغدارفاطـمه اند

با عرض سلام وادب واحترام به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه وبا سلام ودرورد به روان پاک شهدای ایران زمین علی الخصوص امام شهداء.

امسال نیز همچون سال گذشته ، ایام فاطمیه با عید نوروز تقارن یافته است و این تلاقی را باید به فال نیک گرفت، چنانچه که دین مبین اسلام و ائمه اطهار(ع) نوروز را تایید کرده و بر به جای آوردن سنت حسنه صله رحم در آن، تاکید فراوان داشته‌اند. تحویل سال در چنین فضای معنوی‌ای که مملو از عطر فاطمی است می‌طلبد که در همه حال برای توفیق و سربلندی ایران اسلامی دست به دعا برداریم و از درگاه الهی به برکت و واسطه حضرات معصومین به ویژه حضرت صدیقه کبری(س) بخواهیم، حال ما را حقیقتاً به بهترین حال‌ها مبدل گرداند.
در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: در این ایام چه خوب و پسندیده است در کنار خانه تکانی ظاهری، از خانه تکانی دل نیز غافل نشده و با یاد خدا و پاسداشت و تعظیم مقام اهل بیت(ع) به ویژه ساحت قدسی حضرت زهرا(س) بیش از پیش دل خود را جلا و صفا دهیم.
 در پایان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران اسلامی ، و خانواده ی بزرگ شهرداری ها بخصوص شهرداری اسلامشهر،پرسنل وخانواده های محترم شهرداری منطقه شش اسلامشهر و نیز گرامیداشت ایام فاطمیه از پرسنل خدوم وزحمت کش شهرداری منطقه شش وخانواده های محترم آنان انتظار داریم با حفظ حرمت مادر سادات، هر چه بیشتر غیرت و بصیرت دینی خود را نشان دهند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: