ضرورت همکاری شهرداری و بسیج برای خدمت رسانی
جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ضرورت همکاری شهرداری و بسیج برای خدمت رسانی

ضرورت همکاری شهرداری و بسیج برای خدمت رسانی

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

شهردار اسلامشهر بر ضرورت همکاری شهرداری و بسیج در امر خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، در جلسه اختتامیه بسیج ادارات شهرستان اسلامشهر که در سالن جلسات شهرداری مرکز تشکیل شد، شهردار اسلامشهر با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل با نهادهای انقلابی و اسلامی از جمله بسیج خواستار همکاری و تعامل سازنده این دو نهاد در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم شد.

ناصری پور خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری و شورا و بسیج دغدغه مردم را دارند و امیدواریم با همفکری یکدیگر و استفاده از تمام امکانات و توانمندی ها بتوانیم در مسیر تحقق اهداف توسعه شهری و ارتقاء خدمت رسانی گامهای موثری برداریم.

اصغری رییس شورای اسلامی شهر نیز با اعلام آمادگی مجموعه شورا و شهرداری برای همکاری با بسیج اظهار داشت: شورا و شهرداری خادم مردم هستند و اصل این مجموعه با هدف و رویکرد خدمت به مردم تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: بسیج پیشانی نظام محسوب می شود و با این رویکرد تشکیل شد که به عنوان یک نهاد مردمی در بزنگاه‌های حساس انقلاب نقش حیاتی را ایفا می‌کند.  

سرهنگ قوچی فرمانده بسیج ادارات اسلامشهر نیز ضمن ارائه گزارش از روند کار و برنامه های سال 94، در خصوص همکاری اعلام  آمادگی کرد و افزود: از تمام توان خود در این مسیر استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه واوان با تاکید بر ایجاد جریان سازی در تمام امور خاطرنشان کرد: راه اندازی هیئت های بازاری و راهیان نور از نمونه های جریانی موفق و موثر هستند.

وی ادامه داد: باید کارها ریشه ای انجام شود و صرفا از پر کردن لیست کاری دوری کنیم و افراد متخصص در هر زمینه باید در سطح شهرستان شناسایی شوند.

امام جمعه واوان با اشاره به آیه آخر سوره شریفه آل عمران تصریح کرد: باید در برابر دشمنان متحد باشیم و از تفرقه دوری کنیم.

آدرس کوتاه شده: