پیام تبریک شهردار منطقه شش اسلامشهر به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران)
دوشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام تبریک  شهردار منطقه شش اسلامشهر به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران)

پیام تبریک شهردار منطقه شش اسلامشهر به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران)

امروز روز وفاداری به جمهوری اسلامی و
ارکان نظام اسلامی، وفاداری به استقلال کشور، حقوق ملت و نه گفتن به متجاوزان
بیگانه است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
متن پیام تبریک مهندس
گو

امروز روز وفاداری به جمهوری اسلامی و ارکان نظام اسلامی، وفاداری به استقلال کشور، حقوق ملت و نه گفتن به متجاوزان بیگانه است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

متن پیام تبریک مهندس گورابی شهردار منطقه شش اسلامشهر

 پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، به پیشنهاد حضرت امام خمینی (ره) همه پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای 10و11 فروردین 1358 در سراسر ایران برگزار شد وبنا بر اعلام برگزار گنندگان آن 98/2 درصد واجدین شرایط در همه پرسی با دادن رای ((آری)) با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند. در روز 12فروردین نتایج اعلام شد واین روز را روز جمهوری اسلامی نامیدند.

12فروردین روز به ثمر نشستن درخت انقلابی است که خون هزاران شهید پاک برپای آن، تا همیشه ی تاریخ جریان دارد. این روز، روزشکفتن است. این روز، روز ایمان و تکیه برباورهای قلبی است. این روز، روز اراده است که بر سرانگشتان ملت سربلند ایران زمین جریان پیدا کرد و برگ برگ سبز درخت انقلاب، از آن رویید.از این رو این روز بزرگ را در ایران اسلامی روز جمهوری اسلامی نام گذاری کردند. آن روز،(12فروردین 1358 ) همه چیز بوی تازگی می داد. نخستین بهار، در آزادی و آزادگی قدم به کوچه های شهر می نهاد.

درهمین راستا وبه منظور ارج نهادن به این روزبزرگ وتاریخی ، فرا رسیدن این روز فرخنده و بهار انقلاب را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، و مردم متدین و شریف شهرستان اسلامشهر خانواده های شهداء وایثارگران، و خانواده ی بزرگ شهرداری  تبریک عرض می نمائیم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
آدرس کوتاه شده: