اولین جلسه شهردار منطقه یک با مسئولین واحدها در سال جدیدبرگزارشد
سه شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اولین جلسه شهردار منطقه یک با مسئولین واحدها در سال جدیدبرگزارشد

اولین جلسه شهردار منطقه یک با مسئولین واحدها در سال جدیدبرگزارشد

به گزارش رسیده از مسئول روابط عمومی منطقه یک ، اولین جلسه مشترک شهردار
ومسئولین واحدها در تاریخ  94/1/16، ساعت
15:30در حوزه مدیریت ساختمان اداری منطقه یک با حضورشهردارمنطقه ، معاو

به گزارش رسیده از مسئول روابط عمومی منطقه یک ، اولین جلسه مشترک شهردار ومسئولین واحدها در تاریخ  94/1/16، ساعت 15:30در حوزه مدیریت ساختمان اداری منطقه یک با حضورشهردارمنطقه ، معاونین و همه مسئولین واحدها برگزار گردید.

دراین جلسه شهردار منطقه جناب آقای بهزاد شعبانی  ، سال نو را مجددا به همکاران تبریک گفتند وازآنها خواستند تا با عنایت به شعار سال 94 که از سوی مقام معظم رهبری ایراد شده توجه وتاکید بیشتر نمایند .و با هم دلی وهم زبانی بین مردم ومسئولین در پیشبرد اهداف عالیه سازمان قدم بردارند.

در این جلسه که همه مسئولین و کارشناسان منطقه حضورداشتند ، مسائلی در خصوص به روز رسانی سیستم های ( شهرسازی ، نوسازی اجرای احکام ، اصناف ، اتوماسیون اداری ) و مشکلات ساختمانی ، رفاهی  پرسنل ونظایر آن از سوی کارشناسان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

آقای شعبانی دراین خصوص گفت : منطقه یک شهرداری اسلامشهراز قدیمی ترین مناطق است واز لحاظ عملکرد وخدمات رسانی به شهروندان جایگاه  ورتبه خوبی دارد وما باید این جایگاه خدمت رسانی به شهروندان را با تلاش مضاعف به جایگاه والاتر برسانیم .

وی ادامه داد : برای حل مشکلات منطقه و خدمت رسانی بهتر به شهروندان، برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت . می توان با تعامل مناسب با شهروندان ، ضمن حل مشکلات وارائه خدمات ،زمینه رابرای توسعه شهر و افزایش درآمدهای مجموعه مدیریت شهری فراهم کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
آدرس کوتاه شده: