جشن میلاد دو نور برگزار شد
یکشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جشن میلاد دو نور برگزار شد

جشن میلاد دو نور برگزار شد

به مناسبت میلاد نهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جواد(ع) و مولی الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر مراسم جشنی با حضور مسئولین و پرسنل شهرداری اسلامشهردر سالن همایش شهید آوینی برگ


به مناسبت میلاد نهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جواد(ع) و مولی الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر مراسم جشنی با حضور مسئولین و پرسنل شهرداری اسلامشهردر سالن همایش شهید آوینی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین و پرسنل شهرداری اسلامشهر برگزار شد، پرویز جعفری عضو شورای اسلامی شهر ضمن گرامیداشت ولادت حضرت علی(ع) و امام جواد(ع) و روز کارگر و معلم افزود : ما در برابر مشکلات معیشتی و رفاهی کارگران مسئولیم و رفاه حال آنان باید دغدغه ما باشد.

وی حضرت علی (ع) را مظهر عدالت خواند و افزود : در توزیع رفاه بین کارگران باید عدالت را رعایت کنیم.

جعفری در ادامه با گرامیداشت روز معلم افزود: امیدوارم تمامی معلمان با تعلیم درست فرزندان ما را هدایت نمایند چون آینده کشور ما به دست فرزندانمان خواهد بود.

عضو شورای اسلامی اسلامشهر در بخش دیگری از بیاناتش به مسئله کمبود سرمایه جهت اجرای پروژه های عمرانی پرداخت و بهترین راهکار جهت حل این مشکل را استفاده از سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی دانست و افزود : به همین منظور کمیته ای در شهرستان تشکیل شده تا بستر سازی مناسب جهت سرمایه گذاری اجرای طرحهای عمرانی انجام پذیرد .

آدرس کوتاه شده: