بهره برداری از فرهنگسرای استاد شهریار در آینده ای نزدیک
شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بهره برداری از فرهنگسرای استاد شهریار در آینده ای نزدیک

بهره برداری از فرهنگسرای استاد شهریار در آینده ای نزدیک

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

بهره برداری از فرهنگسرای استاد شهریار در آینده ای نزدیک

حسینعلی عبادی معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر گفت: با تلاش و پی گیری شبانه روزی مجموعه شهرداری اسلامشهر و تاکید و حمایت شورای اسلامی شهر فرهنگسرای استاد شهریار به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شهردای اسلامشهر، عبادی با اشاره به اینکه احداث پروژه عمرانی ساخت فرهنگسرای استاد شهریار در طول سال های گذشته بلاتکلیف مانده بود، افزود: در حال حاضر این پروژه بزرگ بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سعی می کنیم در کمتر از دو ماه آینده شهروندان بتوانند از خدمات فرهنگی و تفریحی این مجتمع بزرگ استفاده کنند.

عبادی آسفالت معابر سطح شهر را از دیگر اولویت های شهرداری اسلامشهر برشمرد و اظهار داشت: همانطور که شهروندان شاهد هستند از نیمه دوم سال قبل روند اجرای آسفالت معابر سطح شهر رو به رشد بوده و در تمام مناطق در حال اجرا است. جا دارد در این خصوص از حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر اسلامشهر نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورم.

وی خاطرنشان کرد: بهسازی نهر اصلی و تراش و روکش آسفالت خیابان امام موسی کاظم(ع) و امام محمد باقر(ع) در حال انجام است. آسفالت کوچه های 18 و 27 سعیدیه، 30 محمدیه، 40 و 42 و تقاطع خیابان زاگرس، 12 خیابان امام موسی کاظم(ع) و جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت کوچه های بعثت 6 و 10 شهرک امام حسین(ع) به اتمام رسیده و معابر مورد نیاز هم به ترتیب اولویت آسفالت خواهد شد.

شهرک الهیه به زودی آسفالت می شود

معاون فنی و عمران شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر فوق بیان کرد: با دستور شهردار اسلامشهر و با توجه به درخواست های مکرر شهروندان، به زودی عملیات اجرایی آسفالت شهرک الهیه آغاز می شود.

عبادی با اشاره به اینکه جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک الهیه به زودی آغاز خوهد شد، افزود: برخی از معابر شهرک الهیه نیاز به جدولگذاری و آسفالت دارند که با هماهنگی های به عمل آمده به زودی عملیات اجرایی آن شروع می شود.

آدرس کوتاه شده: