مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در اسلامشهر
شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در اسلامشهر

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در اسلامشهر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامشهر با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مسیرهای حرکت راهپیمایان در روز جهان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامشهر با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مسیرهای حرکت راهپیمایان در روز جهانی قدس را در اسلامشهر اعلام کرد.

بنا بر اعلام این شورا راهپیمایان اسلامشهری می‌توانند از طریق دو مسیر اصلی تعیین‌ شده برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عزیمت کنند.

مسیر شماره یک شامل خیابان‌های احمدیه ـ علی ابن ابیطالب (ع) ـ امام حسن مجتبی (ع) ـ امام رضا (ع) ـ امام محمدباقر (ع) ـ امام موسی کاظم (ع) ـ قلعه موسی‌آباد ـ شهرک توحید و مبارزان است که شروع حرکت در این مسیر از ساعت 11 صبح و محل تجمع مقابل ناحیه مقاومت سیدالشهداء (ع) بوده و حرکت به سمت جاده ساوه تا مصلی تعیین شده است.

ضمناً راهپیمایان شهرک الله‌اکبر، 20 متری امام خمینی (ره)، آیت‌الله کاشانی، خیابان شهید رحمانی، شهید مدنی در مسیر به راهپیمایان ملحق خواهند شد.

مسیر شماره 2 محله‌های فیضیه ـ احمدیه ـ مهدیه ـ مهدیه جنوبی ـ محمدیه ـ سعیدیه ـ ضیاءآباد ـ شهید شیرودی ـ باغ نرده ـ شهرک لاله ـ سالور بوده و ساعت حرکت 11 و 15 دقیقه صبح تعیین شده و محل تجمع راهپیمایان مقابل مسجد حضرت ولیعصر (عج) میدان مهدیه و حرکت به سمت جاده ساوه تا مصلی مشخص شده است.

در ضمن راهپیمایان 20 متری شهید مطهری و شهرک شهید رضوی و شهید نواب صفوی در مسیر به راهپیمایان ملحق خواهند شد.

بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامشهر، جهت راهپیمایان ساکن شهرک‌های سالور ـ قائمیه ـ شاطره ـ حسین‌آباد و ده عباس اتوبوس‌هایی در نظر گرفته شده تا راهپیمایان را به مسیرهای 1 و 2 ملحق کند که از طریق مساجد، محل استقرار اتوبوس‌ها اطلاع‌رسانی دقیق خواهد شد.

لازم به ذکر است که با توجه به برگزاری نماز جمعه در شهرهای واوان، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی مسیرهای اعلام‌ شده خیابان اصلی این شهرها به سمت مصلای نماز جمعه مشخص و تعیین شده است.

آدرس کوتاه شده: