افتتاح فرهنگسرای استاد شهریار اسلامشهر در هفته دولت
دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
افتتاح فرهنگسرای استاد شهریار اسلامشهر در هفته دولت

افتتاح فرهنگسرای استاد شهریار اسلامشهر در هفته دولت

شهردار اسلامشهر گفت: فرهنگسرای استاد شهریار اسلامشهر در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، علیرضا ناصری پور با اشاره به اینکه روند ساخت و تکمیل فرهنگسرای اس

شهردار اسلامشهر گفت: فرهنگسرای استاد شهریار اسلامشهر در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، علیرضا ناصری پور با اشاره به اینکه روند ساخت و تکمیل فرهنگسرای استاد شهریار طی پنج سال گذشته بسیار کند بوده است، اظهار داشت: کلنگ احداث این پروژه مهم در زمینی به مساحت 4هزار مترمربع و با زیربنایی بالغ بر 6هزارمترمربع در سال 1388 به زمین زده شد ولی متاسفانه بنا به دلایل مختلفی تا کنون پیشرفت چندانی نداشت. از نیمه دوم سال گذشته تکمیل این پروژه مهم در اولویت قرار گرفت.

وی پیشرفت فیزیکی ساختمان فرهنگسرای استاد شهریار را بیش از 90درصد عنوان کرد و افزود: این فرهنگسرا با اعتباری بالغ بر 120میلیارد ریال، در سه طبقه و دارای سالن های نمایش، آمفی تاتر و کتابخانه است تلاش می کنیم تا در آینده ای نزدیک شهروندان اسلامشهر بتوانند از خدمات مختلف این مجتمع استفاده کنند.

ناصری پور در خصوص دیگر پروژه های عمرانی مهم شهرداری اسلامشهر خاطرنشان کرد: احداث کارخانه آسفالت یک ضرورت بود که با پیگیری و تلاش مجموعه شهرداری و حمایت شورای شهر توانستیم در زمینی به مساحت 28 هکتار این کارخانه را احداث کنیم که به زودی به بهره برداری خواهد رسید. تولید آسفالت و ساخت جدول و قطعات بتنی از مزیت های کارخانه آسفالت است ضمن اینکه به عنوان یکی از منابع پایدار درآمدی برای شهرداری محسوب می شود، از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یکصد میلیارد ریال در بحث آسفالت معابر سطح شهر هزینه شده است.

شهردار اسلامشهر در پاسخ به اینکه احداث مترو اسلامشهر به کجا انجامید؟ گفت: شهرداری اسلامشهر نهایت همکاری لازم را با مدیران مترو به عمل آورده و جانمایی ایستگاه های مورد نظر انجام شده است، قرار است آخرین جلسه توسط مترو تهران برگزار شود تا آخرین هماهنگی های لازم به عمل آید، امیدواریم این خواسته شهروندان اسلامشهر با همت مسولان مربوطه هر چه زودتر محقق شود.

آدرس کوتاه شده: