کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در اسلامشهر
سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در اسلامشهر

کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در اسلامشهر

"کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در اسلامشهر"
سرهنگ قباد قیطاسی  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اسلامشهر عنوان کرد:
کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در اسلامشهر
به گزارش روابط عمومی مدیریت حوزه حمل

"کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در اسلامشهر"

سرهنگ قباد قیطاسی  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اسلامشهر عنوان کرد:

کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوزه حمل ونقل وترافیک شهرداری اسلامشهر ،به نقل از ویژه نامه سخن روز، رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان اسلامشهر از کاهش 22درصدی تصادفات فوتی در اسلامشهر خبرداد.

وی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده و همکاری مردم،میزان تصادفات منجر به فوت در سطح شهرستان اسلامشهر 22 درصد کاهش پیدا کرده است.

قیطاسی افزود: در شهرستان اسلامشهر ، بیشترین آمار تصادفات مربوط به موتور سیکلت سواران وعابران پیاده است که خوشبختانه طی یک سال گذشته،با انجام  اقدامات آموزشی و پیشگیرانه و نیز تشدید برخورد با تخلفات موتور سیکلت سواران ،شاهد کاهش تصادفات بوده ایم.

وی بیان داشت: بر اساس ماده 20 قانون رسیدگی به تخلفات راهور، برخورد با تخلفات موتور_ سیکلت فاقد کلاه ایمنی تشدید شده و در مرحله نخست راکبین موتور سیکلت فاقد کلاه به مدت یک هفته ودر صورت تکرار به مدت یک ماه توقیف و به پارکینگ انتقال داده می شود.

قیطاسی تاکید کرد: پلیس راهور اسلامشهر با بهره گیری از حداکثر توان خود،برخورد با موتورسواران فاقد کلاه ایمنی را در دستور کار قرار داده،ضمن اینکه با برگزاری کلاس های آموزشی و توزیع رایگان کلاه ایمنی در جهت تشویق این گونه راکبین اقداماتی مناسبی را انجام داده است.

وی افزود: خوشبختانه در مقایسه سال 93 نسبت به سال 92 بیش از 22 درصد از تصادفات فوتی و 21 درصد از تصادفات جرحی،25 درصد از تصادفات خسارتی در سطح شهرستان اسلامشهر کاهش پیدا کرده است. رئیس پلیس راهور اسلامشهر تاکید کرد:با احداث پل عابر پیاده وخط کشی معابر توسط شهرداری اسلامشهر، آموزش و فرهنگ سازی استفاده عابران از پل عابر پیاده وعبور از محل های خط کشی شده و رعایت حقوق رانندگان تا حد زیادی تصادفات کاهش یافته است. وی با تاکید بر اجرای طرح تشدید برخورد با موتور سواران فاقد کلاه ایمنی،افزود: طرح انضباط ترافیکی وحرکت بین خطوط توسط وسایل نقلیه از طریق پلیس راهور در طی روزهای اخیر به اجرا در خواهد آمد.

قیطاسی اظهار کرد:در طرح انضباط ترافیکی، پلیس راهور اسلامشهر،با استفاده از دوربین های نظارتی ثابت و سیار، ضمن تصویربرداری از متخلفین ، با اعمال قانون، قبض جریمه توسط اداره پست به نشانی آنها ارسال خواهد کرد.

وی افزود: نصب 26 دستگاه دوربین کنترل سرعت در اقصی نقاط  شهرداری اسلامشهر و راه اندازی اتاق مانیتورینگ و کنترل ترافیک توسط شهرداری اسلامشهر،تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی ایفا کرده است. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اسلامشهر ، بیان کرد: در جهت تعدیل و ساماندهی تابلوهای ترافیکی سطح شهر، تعدادی از تابلوهایی که طی سال های گذشته وبدون کارشناسی در برخی از معابر نصب شده بودن،جمع آوری وساماندهی شدند.

آدرس کوتاه شده: