پیام مهندس گورابی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام مهندس گورابی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

پیام مهندس گورابی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ی شش ؛مهندس گورابی مدیر شهرداری منطقه ی شش اسلامشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات برای  تمامی مسلمانان جهان بویژه هموطنان عزیز در سراسر ایران اسلامی

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ی شش ؛مهندس گورابی مدیر شهرداری منطقه ی شش اسلامشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات برای  تمامی مسلمانان جهان بویژه هموطنان عزیز در سراسر ایران اسلامی  در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان ،پیام تبریکی را به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر ایراد داشتند.

متن پیام تبریک مهندس گورابی مدیر منطقه شش :

 

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت       صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
طبیعت با بهار طراوت می یابد و معنویت با بهار رمضان اوج می گیرد. بهار طبیعت با نوروز آغاز می شود و بهار معنویت با ماه رمضان. سردی طبیعت با شکوفه های بهاری و سرود بلبلان رخت بر می بندد و یخهای عصیان و نافرمانی، با زمزمه های نیمه شب رمضان و ترنم دعای رمضانیان آب می شود. در رمضان است که می توان هفت شهر عشق را پیمود و دیو نفس را بر زمین افکند و در عید فطر پیروزی فطرت بر شهوت را، جشن گرفت .
این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‏ های افطار، لحظه ‏های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان. عیدفطر، عید زیبایی‏های معنوی، عید بشارت‏های الهی و روز خوب مهربانی‏های خداست
 
پیشاپیش
فرارسیدن عید سعید فطر،عید شکر برای توفیق عبادت،ذکر،خشوع و توسل به بارگاه کبریایی حضرت حق و تعمیق پیوند با ذات احدیت و حضرت محبوب را به محضر مردم شریف شهرستان اسلامشهر صمیمانه تبریک می گویم .
امیدوارم در این عید رحمت و مغفرت با تمسک با همبستگی و وحدت، دوشادوش یکدیگر برای حل مشکلات سرزمین مقدس مان تلاش کنیم ونظاره گر تحکیم پیوندهای وحدت و مودت ، پیشبرد آرمان های متعالی دین مبین اسلام و گسترش آزادی، عدالت، امنیت و رفاه، سعادت و پیشرفت درسایه ی همدلی وهمزبانی  در ایران اسلامی باشیم .

 

آدرس کوتاه شده: