کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در اسلامشهر
پنجشنبه, ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در اسلامشهر

کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در اسلامشهر

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، سرهنگ قباد قیطاسی با اعلام این خبر افزود : با اقدامات انجام شده و همکاری مردم،میزان تصادفات منجر به فوت در سطح شهرستان اسلامشهر در مقایسه با سالیان گذشته 22 درصد کاهش پیدا کرده است.

قیطاسی افزود: در شهرستان اسلامشهر ، بیشترین آمار تصادفات مربوط به موتور سیکلت سواران وعابران پیاده است که خوشبختانه طی یک سال گذشته،با انجام  اقدامات آموزشی و پیشگیرانه و نیز تشدید برخورد با تخلفات موتور سیکلت سواران ،شاهد کاهش تصادفات بوده ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در مقایسه با سالیان گذشته، بیش از 22 درصد از تصادفات فوتی و 21 درصد از تصادفات جرحی،25 درصد از تصادفات خسارتی در سطح شهرستان اسلامشهر کاهش پیدا کرده است. رئیس پلیس راهور اسلامشهر اظهار داشت:با احداث پل عابر پیاده و خط کشی معابر توسط شهرداری اسلامشهر، آموزش و فرهنگ سازی استفاده عابران از پل عابر پیاده وعبور از محل های خط کشی شده و رعایت حقوق رانندگان ، تصادفات تا حد زیادی کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اجرای طرح تشدید برخورد با موتور سواران فاقد کلاه ایمنی افزود: طرح انضباط ترافیکی وحرکت بین خطوط توسط وسایل نقلیه از طریق پلیس راهور در طی روزهای اخیر به اجرا در خواهد آمد.در طرح انضباط ترافیکی، پلیس راهور اسلامشهر،با استفاده از دوربین های نظارتی ثابت و سیار، ضمن تصویربرداری از متخلفین و  اعمال قانون، قبض جریمه توسط اداره پست به نشانی آنها ارسال خواهد کرد .این مقام مسئول در پایان از شهرداری اسلامشهر به جهت نصب 26 دستگاه دوربین کنترل سرعت در اقصی نقاط شهر و راه اندازی اتاق مانیتورینگ و کنترل ترافیک که تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات  راهنمایی و رانندگی ایفا کرده است ، تشکر و قدردانی نمود.

آدرس کوتاه شده: