سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت به اسلامشهر
شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت به اسلامشهر

سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت به اسلامشهر

سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت به اسلامشهر
دکتر حسن روحانی  ، رئیس جمهور مجبوب کشورمان ، امروز میهمان شهروندان اسلامشهری بود .

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، حجت‌الاسلام و

سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت به اسلامشهر

دکتر حسن روحانی  ، رئیس جمهور مجبوب کشورمان ، امروز میهمان شهروندان اسلامشهری بود .


به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دومین مرحله سفر به استان تهران در جمع مردم حاضر در ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر با بیان این‌که «برای من روز پرافتخاری است که مهمان زنان و مردان فهیم و سختکوش منطقه جنوب غرب استان تهران باشم» افزود: قبل از آن‌چه راجع به طرح‌های دولت تدبیر و امید نسبت به اسلام شهر،بهارستان و رباط‌کریم صحبت کنم می‌خواهم به شما و همه ملت بزرگ ایران تبریک عرض کنم به خاطر ایستادگی دلاوری و صبر و مقاومت‌تان در طول سال‌های گذشته برای احقاق حق خودتان و همچنین برای آمادگی آن جهت توسعه ایران عزیز ما.

وی گفت: در سراسر کشور، ملت بزرگ ایران در طول ماه‌های گذشته بخشی از قدرت و توان فوق‌العاده خود را به رخ جهانیان کشید. این ملت در روزگاری از لحاظ سیاسی و اجتماعی در برابر تمام قدرت‌های جهان، انقلاب بزرگی را به ثمر رساند و استقلال، آزادی و عزت را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد. در برابر هیچ قدرتی نهراسید و توانست پرچم جمهوری اسلامی را به رهبری امام راحل در این سرزمین ایمان و استقامت به احتزاز درآورد.

وی با اشاره به توافقات هسته ای کشورمان و ایجاد فضای مناسب برای تولید فرمودند  اکنون که فضا بر روی ملت ما باز شده است زمان وحدت و اتحاد همدلی و همزبانی برای کار و تلاش و رونق و توسعه کشور عزیزمان ایران خواهد بود.

وی در ادامه به طرح‌های در دستور کار دولت برای شهرستان‌های اسلام شهر، بهارستان و رباط کریم اشاره و اظهار کرد: در این سفر به حول و قوه الهی برای این سه شهرستان 15 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 877 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که 210 میلیارد تومان آن از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و 597 میلیارد تومان از طرف دستگاه‌های اجرایی است.

رییس‌جمهور اولین کار مهم در دستور کار دولت را مساله‌ حمل نقل این منطقه با مرکز تهران عنوان و اظهار کرد:‌ برای این کار راه‌اندازی قطار سریع‌السیر 4 خطه از اسلام شهر به تهران با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان برنامه ریزی شده است که درسال 94 و 95 و یا اول 96 اجرایی و عملیاتی می‌شود.
وی با بیان این‌که «تمام وعده‌هایی که ما به مردم برای اجرای تا پایان عمر دولت یازدهم است» گفت که در نظر داریم که این وعده‌ها در سالهای 94 و 95 و برخی در اوایل 96 انجام شود.

بر همین اساس است که دولت درنظر دارد از طریق وزارت راه و شهرسازی، راه آهن چهارخطه سریع‌السیر پرند و اسلام شهر و تهران را اجرایی کند.

وی انجام پروژه‌ مخابراتی تسهیل برای دسترسی به اینترنت و نسل‌های سه و چهار شبکه همراه را اقدام دیگر دولت برشمرد و گفت که برای انجام این پروژه 45 میلیارد تومان تخصیص داده شده است که این طرح‌ها در سال‌های 94 و 95 اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

روحانی اجرای طرح کمربندی این منطقه را به عنوان پروژه دیگر دولت مطرح و اظهار کرد: برای این طرح اعتبار 100 میلیارد تومانی درنظر گرفت شده است که یک سوم آن از وزارت راه و شهرسازی و یک سوم از استانداری و مابقی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است. این طرح‌ها در سال‌های 94 و 95 به اتمام خواهد رسید.
وی ادامه داد: 12 میلیارد تومان وزارت جهاد کشاورزی و 40 میلیارد تومان وزارت نیرو برای اتمام ایستگاه پمپاژ آب در محمودیه اختصاص دادند که ده میلیارد تومان در سال جاری و 40 میلیارد تومان آن در سال 95 اجرایی خواهد شد.

وی اجرای طرح چهار خطه کردن راه آهن پرند – اسلامشهر وتهران با 40 میلیارد تومان، طرح کمربندی اسلام شهر با صد میلیارد تومان، اجرا و تکمیل طرح ایستگاه پمپاژ با 52 میلیارد تومان ، اجرا و تکمیل طرح آبرسانی به پرند با65 میلیارد تومان، ایجاد تاسیسات فاضلاب پرند با 26.6 میلیارد تومان، ایجاد تاسیسات فاضلاب اسلام شهر با 35 میلیارد تومان، ایجاد تاسیسات فاضلاب رباط کریم با 36 و نیم میلیارد تومان، اجرای آبیاری تحت فشار به هر سه شهرستان با 17.6 میلیارد تومان، کمک اعتبار به توسعه بهارستان در زمینه تامین آب و مساله بهداشت و سلامت و همچنین تکمیل بیمارستان اسلام شهر با 70 میلیارد تومان رابه عنوان 15 طرح مد نظر دولت عنوان کرد که در سالهای 94 و 95 با اعتبار 877 میلیارد تومانی ان‌شاءالله اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: