شهرداری آماده هرگونه تعامل با نیروی انتظامی
دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
شهرداری آماده هرگونه تعامل با نیروی انتظامی

شهرداری آماده هرگونه تعامل با نیروی انتظامی

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلام‌شهر با بیان اینکه شهرداری آماده برگزاری هرگونه تعامل با نیروی انتظامی است، گفت : با توجه به ارتباط مستقیم کاری که شهرداری در حوزه های مختلف نظیر سدمعبر ف ساخت و ساز غیرمجاز، حمل و نقل و ترافیک و ... با نیروی انتظامی دارد، برگزاری اینگونه جلسات را آموزنده و مفید دانست و اظهار داشت : بالابردن امنیت در شهر باعث می شود شهروندان در محیطی آرام و با خاطری آسوده و راحت تر سکونت کنند و سرمایه گذاران نیز در شهرهایی که امنیت بالایی دارند بیشتر راغب به سرمایه گذاری هستند.

ناصری پور ضمن اشاره به همکاری های انجام شده با بخش های مختلف نیروی انتظامی نظیر (احداث و راه اندازی اتاق مانیتورینگ، نصب دوربین های هوشمند ترافیکی در سطح شهر ادامه داد: در حال حاضر شهرداری با پیش  بینی منابع درآمدی، مطالعاتی در خصوصو طراحی تقاطع های غیر همسطح در چند نقطه از سطح شهر را شروع و پس از اخذ مجوزهای لازم از سوی شورای اسلامی شهر اقدام خواهد شد.

گفتنی است در این نشست سرهنگ حسن آبادی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسلام‌شهر، اعضای شورای ستاد نیروی انتظامی، معاون خدمات شهری و امور مناطق و شهرداران مناطق 6 گانه حضور داشتند.

آدرس کوتاه شده: