812 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر برگزار می شود.
پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
812 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

812 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری  اسلامشهر ، امیراله حقیقی فرماندار اسلامشهر که در دیدار با منتخبین اعضای گروه منطق خواص شهرستان سخن می گفت، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و تقارن این ایام با اجرا

به گزارش روابط عمومی شهرداری  اسلامشهر ، امیراله حقیقی فرماندار اسلامشهر که در دیدار با منتخبین اعضای گروه منطق خواص شهرستان سخن می گفت، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و تقارن این ایام با اجرای برجام و رفع تحریم های ظالمانه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در ابتدای فعالیتش شعار محوری «تعامل با دنیا» را اعلام کرد و بر همین اساس توانست پس از 12 سال کشمکش حقانیت جمهوری اسلامی را برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای را به جهانیان اثبات کند.
وی در ادامه به مشکلات اقتصادی که تحریم ها بر کشورمان ایجاد کرده بود اشاره و ضمن تشریح دستاوردهای سفر رییس جمهور کشورمان به کشورهای ایتالیا و فرانسه اظهار داشت: در این سفرها دهها سند همکاری و سرمایه گذاری مشترک در حوزه های مختلف اقتصادی به امضاء دو طرف رسیده و ان شاء ا... با تکیه بر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و با جذب سرمایه های داخلی و خارجی و ایجاد فضای مناسب در کشور شاهد رشد اقتصادی کشور و رونق یافتن فضای کار و تولید در ایران اسلامی باشیم.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه زیر ساخت های اسلامشهر جوابگوی جمعیت فعلی این شهرستان نیست افزود: از ابتدای حضور در این شهرستان تلاش کردیم تا با تشکیل کارگروه های مختلف و جذب اعتبارات و ظرفیت های ملی و استانی این مشکلات را بر طرف کنیم.
وی همچنین به آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان همچون اعتیاد، طلاق و بزه کاری اشاره کرد و گفت: در این رابطه نیز کارگروه هایی با حضور کارشناسان این حوزه تشکیل شده و مشغول کار هستند. تاکید ما در این مورد استفاده از ظرفیت گروه های مردم نهاد و ngo ها بوده که در حال حاضر تعدادی از این گروه ها در زمینه ریشه یابی بروز این آسیب ها و مشکلات فرهنگی در شهرستان و راهکارهای کاهش آنها مشغول بررسی های میدانی هستند.
فرماندار شهرستان اظهار داشت: باید با مشارکت دادن شهروندان در این رابطه از ظرفیت مردم نیز استفاده کرد. نمی توان تنها از دولت انتظار داشت باید دست به دست هم دهیم مشکلات و آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان را کاهش دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رییس جمهور کشورمان و اعضای هیات دولت به اسلامشهر اشاره کرد و گفت: این سفر در تاریخ اسلامشهر بی سابقه بود و 640 میلیارد تومان به شهرستان اختصاص یافت.
حقیقی همچنین از تخصیص اعتبار و آغاز عملیات اجرایی پروژه های مربوط به سفر پرخیر و برکت دولت تدبیر و امید به شهرستان اسلامشهر خبر داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه به دو انتخابات مهم پیش رو اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم تا همه واجدین شرایط در پای صندوق های رای حاضر شوند و انتخاباتی با شکوه و حداکثری در اسلامشهر که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری است، برگزار شود.
فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: تا به امروز کلیه فعالیت های ستاد انتخابات به بهترین نحو ممکن انجام شده، تمامی زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری فراهم شده و با تعامل و هماهنگی هیات های محترم اجرایی ونظارت آماده برگزاری انتخابات هستیم.
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا انتخابات آتی را در فضایی توام با آرامش و نشاط برگزار کنیم گفت: در کشورمان آزادی بیان و عقاید وجود دارد و همه می توانند بیایند و نظراتشان را بیان کنند. ما از انتقاد استقبال می کنیم اما با افرادی که بخواهند در روند انتخابات خلل ایجاد کنند یا فضای شهرستان را ملتهب کنند برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
حقیقی همچنین ضمن مفید دانستن فضای مجازی برای بالا بردن اطلاعات عمومی جامعه افزود: امیدواریم با فرهنگسازی لازم استفاده مطلوب و بهتری از فضای مجازی صورت گیرد.
وی همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان اسلامشهر در واپسین روزهای سال نیز گفت: در این نمایشگاه اولویت با تولیدکنندگان و اصناف شهرستان است و باید برنامه ریزی ها جهت برگزاری مطلوب این نمایشگاه انجام شود و مسائل ترافیکی پیرامون این نمایشگاه نیز مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار شهرستان در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه روسای ادارات و نهادهای شهرستان وظیفه دارند پاسخگوی مردم باشند، گفت: با مدیرانی که در پیشگاه مردم پاسخگو نیستند برخورد خواهد شد.
گفتنی است در بخش ابتدائی این دیدار جمعی از حاضرین به بیان نظرات دیدگاهها و سوالاتشان پرداختند.

 منبع : سایت فرمانداری اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: