مربی قرآن کریم باید در جهت بصیرت بخشی به قرآن آموزان تلاش کند
شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مربی قرآن کریم باید در جهت بصیرت بخشی به قرآن آموزان تلاش کند

مربی قرآن کریم باید در جهت بصیرت بخشی به قرآن آموزان تلاش کند

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صفری تبار مدیر دارالقرآن اسلامشهر در دیدار با کارکنان و مربیان قرآنی واحد بانوان این موسسه گفت:مربیان و کارکنان دارالقرآن باید توجه

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صفری تبار مدیر دارالقرآن اسلامشهر در دیدار با کارکنان و مربیان قرآنی واحد بانوان این موسسه گفت:مربیان و کارکنان دارالقرآن باید توجه ویژه ای به خروجی و بازده هر کلاس داشته باشند.

وی با بیان اینکه اهمیت و نیاز به معرفت قرآنی باید در کلاس ها عنوان شود خاطر نشان کرد: مربیان و کارکنان دارالقرآن باید در جهت بصیرت بخشی به قرآن آموزان تلاش کنند.

مدیر دارالقرآن با یادآوری اینکه مربی قرآن کریم باید به افراد شاخص در کلاس توجه کافی داشته باشد و آنان را تشویق کند، افزود: باید قرآن آموز ضعیف نیز شناسایی شده و برای برطرف کردن نقاط ضعف او تلاش کرد.

در همین نشست رضا بنیادی معاون آموزش دارالقرآن اسلامشهر با بیان اینکه مربی قرآن کریم از ساده ترین وسایل کمک آموزشی می تواند برای جذابتر کردن کلاس استفاده کند افزود: گفت:یک مربی باید بداند قرآن آموزان قبل از تخصص مربی به رابطه صمیمی و نزدیک او نیاز دارند.

وی اضافه کرد:مربیان قرآن کریم باید بدانند هر آنچه که در کودکی در وجود اشخاص نهادینه شود در بزرگسالی آشکار خواهد شد.

قابل ذکر است نشست مدیردارالقرآن با 40 تن از کارکنان و مربیان این موسسه صبح روز چهارشنبه 14 بهمن ماه در سالن همایش این موسسه برگزار شد.

آدرس کوتاه شده: