زیباسازی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید
شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
زیباسازی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید

زیباسازی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلام‌‌شهر،هادی گورابی با اعلام این خبر عنوان کرد: بر اساس طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس، تعدادی از مدارس سطح منطقه با اولویت بندی جهت اجرای طرح های زیباسا

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلام‌‌شهر،هادی گورابی با اعلام این خبر عنوان کرد: بر اساس طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس، تعدادی از مدارس سطح منطقه با اولویت بندی جهت اجرای طرح های زیباسازی و استانداردسازی برگزیده شدند که فعالیت هایی شامل رنگ آمیزی دیوارها، خط کشی عابرپیاده مقابل مدرسه، آذین بندی  در آنها صورت میگیرد . ایشان بیان داشت در مدرسه های پسرانه شهید قریب، دخترانه شهید بابایی در مسکن مهر، تلاش ، پیام قرآن، کار و دانش، دخترانه عترت و شهید نامجو رنگ آمیزی درب های ورودی مدارس، طراحی و نقاشی دیوارها، رنگ آمیزی نیمکتها، نصب سطل زباله، خط کشی حیاط مدارس، انجام شد.

گورابی رویکرد شهرداری در ارائه خدمات به مدارس را رفع کاستی های موجود اعلام کرد و خاطر نشان کرد : در برنامه استقبال از مهر 94 سعی ما بر این بوده تا مدارسی که در مناطق محروم تر قرار دارند و کمتر به آنها توجه شده، بیشتر مورد توجه و اقدام قرار گیرند .
وی اذعان داشت: علاوه بر اقدامات فوق ایجاد روحیه شادابی و تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید، خیابان‌ها و مدارس با نصب بنر بر روی بیلبوردها و پرتابل‌های سطح منطقه آذین‌بندی می‌شود .

آدرس کوتاه شده: