حضور شهردار منطقه شش در جشن شکوفه ها
سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
حضور شهردار منطقه شش در جشن شکوفه ها

حضور شهردار منطقه شش در جشن شکوفه ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه  ۶  شهرداری ، مهندس گورابی  شهردار منطقه۶  به همراه فرج الهی  مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری  و خانم نصیری عضو شورای اسلامی شه


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه  ۶  شهرداری ، مهندس گورابی  شهردار منطقه۶  به همراه فرج الهی  مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری  و خانم نصیری عضو شورای اسلامی شهر معاونین و مدیران شهرداری صبح امروز  همزمان با بازگشایی مدارس و برپایی جشن شکوفه ها در دبستان دخترانه انقلاب اسلامی  حضور یافتند.

هدف از برپایی جشن شکوفه‌ ها در مدارس آشنایی دانش‌آموزان با مدارس و معلمان میباشد. مهندس گورابی  شهردار منطقه 6 در این مراسم با حضور در بین دانش آموزان با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با اولین روز از هفته دفاع مقدس فضای مدارس و مراکز تعلیم و تربیت ما را امروز از عطر معنوی شهدا لبریز  دانست.

شهردار منطقه 6 در ادامه مراسم بیان کرد : آنچه مدارس را مهم می کند نقش و کارکرد مدرسه است که این نقش در درجه اول آموزش است.

وی با بیان اینکه مدارس نقش مهمی در رشد و توسعه جوامع دارند، افزود: اگر بخواهیم کشور رشد و پیشرفت داشته باشد باید به مدارس توجه کنیم.

 شهردار منطقه ۶ در پایان مراسم گفت : امید است از تمامی ظرفیت های موجود برای رشد آموزش ابتدایی بهره ببریم .

شایان ذکر می باشد که : در این مراسم شهردار منطقه  و عضو محترم شوری شهر و مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی  با اهدا شاخه گل به دانش آموزان ورود آنان را به مدرسه خوش آمد گفتند .

آدرس کوتاه شده: