مراسم قران ناطق در آستان مقدس امام زاده عقیل (ع) برگزار شد
شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مراسم قران ناطق در آستان مقدس امام زاده عقیل (ع) برگزار شد

مراسم قران ناطق در آستان مقدس امام زاده عقیل (ع) برگزار شد

-

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلام‌شهر،در این همایش که‌ با حضور قریب به 500 تن از مربیان دوره های تربیت مربی دارالقرآن شهرداری اسلامشهر در سالن اجتماعات آستان مقدس امام زاده عقیل (علیه السلام) برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور ، ضمن گرامیداشت یاد حجاج سفرکرده بیت ا... الحرام در حادثه منا اظهار کرد: به دلیل مدیریت غلط و بی کفایتی حکومت آل سعود در این حادثه باعث شد مسلمانان جهان داغدار شوند.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صفری تبار ،مدیر دارالقرآن شهرداری اسلامشهر گزارشی از دوره های تربیت مربی برگزار شده در این موسسه قرآنی ارائه و از اساتید این دوره از جمله حجج اسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، حکیم، مهندسی و  جناب آقای قاسمی تجلیل کرد.

مدیر دارالقرآن افرود:افرادی که در این جلسه شرکت دارند، کسانی هستند که دوره کارورزی  و امتحانات را گذرانده اند  و هم اکنون به نهضت حفظ لبیک گفتند. وی از زحمات عذرا طاعتی، مسئول واحد تربیت مربی و مجموعه کادر معاونت آموزش دارالقرآن شهرداری اسلامشهر تشکر کرد.

گفتنی است در این همایش که بعد از ظهر پنجشنبه نهم مهرماه برگزار شد، به مربیان شرکت کننده در دوره‌های تربیت مربی بین سال های 87 تا 94 هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

آدرس کوتاه شده: