طرح ضربتی مبارزه با سگهای ولگرد سطح منطقه شش
چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
طرح ضربتی مبارزه با سگهای ولگرد سطح منطقه شش

طرح ضربتی مبارزه با سگهای ولگرد سطح منطقه شش

 
هادی گورابی شهردار منطقه شش اسلامشهر  با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری های منتشره از سگ های ولگرد، کاهش مزاحمت‌های آنان و همچنین حفظ سیمای شهری و با همکا

 

هادی گورابی شهردار منطقه شش اسلامشهر  با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری های منتشره از سگ های ولگرد، کاهش مزاحمت‌های آنان و همچنین حفظ سیمای شهری و با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری اسلامشهر و با شناسایی پیمانکار مربوطه اقدام به تشکیل اکیپ ثابت کنترل حیوانات ناقل بیماری به انسان تحت نظارت مستمر و پیگیر این منطقه نموده است.

گورابی در ادامه به گزارش اتلاف در آذرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون تعداد زیادی  قلاده سگ ولگرد در سطح منطقه  اتلاف شده است.

وی اذعان داشت: برای مقابله با رشد بی رویه سگ های ولگرد و کاهش آسیب های مختلف، باید برنامه ای جامع در سطح استان تدوین و بر اساس آن برای مقابله با این پدیده تلاش کرد.

مدیر منطقه شش شهرداری اسلامشهر  عنوان کرد: با توجه به  برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد سگ های ولگرد در منطقه  روند نزولی داشته و به همین دلیل میزان حیوان گزیدگی که عامل اصلی آن سگ های ولگرد هستند، در شهرستان کاهش یافته است.

وی خاطرنشان ساخت: ارتقا سطح آگاهی های مردم و مقابله عملی با افزایش تعداد سگ های ولگرد در کنار جلب همکاری و مشارکت تمامی دستگاه ها و سازمان های دولتی در این بخش می تواند مهمترین راهکار در مقابل با پدیده سگهای ولگرد در سطح شهر اسلامشهر مورد توجه قرار گیرد.

آدرس کوتاه شده: