آموزش فرهنگ ترافیک (عبورومرور) به دانش آموزان درپارک ترافیک
پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آموزش فرهنگ ترافیک (عبورومرور) به دانش آموزان درپارک ترافیک

آموزش فرهنگ ترافیک (عبورومرور) به دانش آموزان درپارک ترافیک

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، کلاس آموزش فرهنگ ترافیک ویژه دانش‌آموزان در روز سه شنبه  10 آذر در پارک ترافیک برگزارگردید. دراین جلسه که دانش آموزان زیرنظر کارشناسان مدیریت ترافیک و

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، کلاس آموزش فرهنگ ترافیک ویژه دانش‌آموزان در روز سه شنبه  10 آذر در پارک ترافیک برگزارگردید. دراین جلسه که دانش آموزان زیرنظر کارشناسان مدیریت ترافیک و پلیس راهور شهرستان آموزش می دیدند با مفاهیم تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین ضرورت بستن کمربند ایمنی و مسائل مرتبط با عبور و مرور آشنا گردیدند.

رضا قاسمی مدیر حمل ونقل وترافیک شهرداری اسلام شهر اظهار داشت دانش آموزان ضمن حضور در کلاس و آشنایی با تابلوهای ترافیکی ، تقاطع های شهری ، چراغ راهنمایی ، نحوه عبور از پل عابر پیاده ، با  استفاده از ماشین های آموزشی و دوچرخه با نحوه صحیح استفاده از خودرو و دوچرخه در خیابان ها و تردد در معابر شهری آشنا گردیدند.

وی در ادامه با اشاره به توزیع بسته های ویژه آموزشی ( کتاب آموزش فرهنگ عبور از عرض خیابان، مدادرنگی، برچسب های علا ئم ترافیکی،دفتر نقاشی) بین دانش آموزان در کلاس، یاد آور شدند که این کلاسها با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان بصورت هفتگی در پارک ترافیک ادامه خواهد داشت.

آدرس کوتاه شده: