آغاز ثبت نام در کارگاه «مهارت های زندگی قرآنی»
یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۳۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آغاز ثبت نام در کارگاه «مهارت های زندگی قرآنی»

آغاز ثبت نام در کارگاه «مهارت های زندگی قرآنی»

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، ثبت نام در نهمین دوره کارگاه مهارت های زندگی قرآنی با حضور معاون اطلاعات راهبردی کل کشور در دارالقرآن اسلامشهر آغاز و تا سه شنبه 17 آذرماه ادامه دارد.این کارگاه

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، ثبت نام در نهمین دوره کارگاه مهارت های زندگی قرآنی با حضور معاون اطلاعات راهبردی کل کشور در دارالقرآن اسلامشهر آغاز و تا سه شنبه 17 آذرماه ادامه دارد.این کارگاه صبح روز چهارشنبه 18 آذرماه آغاز می شود و تا روز شنبه 21 آذرماه ادامه دارد.

مدرس این دوره سید محسن خدام حسینی معاون اطلاعات راهبردی کل کشور و داور و قاری بین المللی قرآن کریم است.

هدف این نظام تربیت قرآنی این است که با محوریت قرآن کریم و سیره اهل بیت علیهم السلام انسان را از حیات طبیعی به سمت حیات معقول و از حیات معقول به حیات الهی رهنمون کند.

 این کارگاه که برای نهمین سال متوالی است که در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار میشود تلاش دارد با ارائه مباحث نظری و دستورالعمل‌های کاربردی آموزه‌های قرآن کریم و سیره اهل بیت علیهم السلام را عملی کند.

بر این اساس علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه می توانند تا ساعت 14 روز سه شنبه 17 آذر ماه به دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به نشانی اسلامشهر، جنب بوستان تقوی واحد آموزش این موسسه مراجعه و یا با شماره تلفن 8– 56147977 تماس حاصل نمایند.

آدرس کوتاه شده: