بازدید شهردار اسلامشهر از روند احداث مرکز ساماندهی و نگهداری سگ های بلاصاحب
سه شنبه, ۰۱ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بازدید شهردار اسلامشهر از روند احداث مرکز ساماندهی و نگهداری سگ های بلاصاحب

بازدید شهردار اسلامشهر از روند احداث مرکز ساماندهی و نگهداری سگ های بلاصاحب

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، صبح امروز علیرضا ناصری پور شهردار اسلامشهر به همراه داود بیات سرمدی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر، بازدیدی از مرکز ساماندهی و نگهداری

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، صبح امروز علیرضا ناصری پور شهردار اسلامشهر به همراه داود بیات سرمدی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر، بازدیدی از مرکز ساماندهی و نگهداری سگ های بلاصاحب داشته که در این بازدید مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند از عملیات اجرایی این مرکز و روند اقدامات انجام شده توضیحاتی را به شهردار اسلامشهر بیان نمودند.

این مرکز در زمینی به مساحت تقریبی 5 هزار مترمربع و به منظور کنترل جمعیت سگ های ولگرد توسط سازمان مدیریت پسماند طراحی و عملیات اجرایی آن با هزینه ای بالغ بر 2/500/000/000 ریال در حال اتمام می باشد.

در این مرکز ضمن نگهداری سگ های بلاصاحب ،خدمات دامپزشکی و واکسیناسیون سگ های بلاصاحب نیز درنظر گرفته شده است. از دیگر خدمات این مرکز می توان به قرنطینه ی گوارشی به منظور انگل زدایی حیوانات ، عقیم سازی ، قرنطینه دارویی، قلاده گذاری ، صدور شناسنامه و واگذاری حیوان به متقاضیان اشاره نمود.

شهردار اسلامشهر اجرای این طرح را در راستای برنامه های زیست محیطی شهرداری عنوان نمود و افزود با بهره برداری از این طرح ، بخشی از معضلات زیست محیطی شهرستان و استان تهران در حوزه زیست بوم مرتفع خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: