تضعیف ولایت فقیه ، تضعیف قرآن، اسلام و خون شهداست
چهارشنبه, ۰۲ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تضعیف ولایت فقیه ، تضعیف قرآن، اسلام و خون شهداست

تضعیف ولایت فقیه ، تضعیف قرآن، اسلام و خون شهداست

امام جمعه چهاردانگه با بیان اینکه تضعیف ولایت فقیه ، تضعیف
قرآن، اسلام  و خون شهداست، افزود: وجود  مقام معظم رهبری مدظله العالی
تنها سدی است که دشمنان در برابر خود می بینند  و می خواه

امام جمعه چهاردانگه با بیان اینکه تضعیف ولایت فقیه ، تضعیف قرآن، اسلام  و خون شهداست، افزود: وجود  مقام معظم رهبری مدظله العالی تنها سدی است که دشمنان در برابر خود می بینند  و می خواهند این سد را از میان بردارند و بشکنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد گلوردی امام جمعه چهاردانگه اسلامشهر در مراسم سالروز آغاز امامت  و ولایت امام زمان عجل ا... که در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد با تبریک این روز خجسته گفت: اگر کسی امام زمان عجل ا...   را قبول دارد  باید به دستورات آن حضرت عمل کند. یکی از دستورات، پذیرفتن جانشینان معرفی شده از جانب آن حضرت است.

وی با بیان اینکه عالِمی وجود  ندارد که قائل به ولایت فقیه نباشد، خاطر نشان کرد: هستند افرادی که امام زمان عجل ا...   را قبول دارند اما با فرد دیگری کار ندارند.

امام جمعه چهاردانگه عنوان کرد: بر اساس روایتی از امام سجاد علیه السلام، افرادی که در زمان غیبت ، قائل به امامت ایشان اند خداوند عقل و درکی به آنان عنایت کرده است که غیبت نزد آنان مانند مشاهده است.اگر گفتیم به امام زمان عجل ا... علاقمندیم اما پشت سر رهبرمان را خالی کردیم مصداق این حدیث نیستیم.

وی با بیان اینکه راه حق همان صراط مستقیم افزود: اتحاد در این راه به  حبل ا... (ریسمان الهی) است. پرچم دار این راه در حال حاضر امام خامنه ای هستند.

سخنران این مراسم با اشاره به مطرح شدن بحث شورای رهبری و نظارت بر رهبری در نزدیکی انتخابات مجلس خبرگان هشدار داد: برخی از این حرف ها قند در دل دشمن آب می کند.

حجت الاسلام والمسلمین گلوردی با اخطار اینکه تضعیف ولایت فقیه ، تضعیف قرآن، اسلام  و خون شهداست افزود: وجود  مقام معظم رهبری مدظله العالی تنها سدی است که دشمنان در برابر خود می بینند  و می خواهند این سد را از میان بردارند و بشکنند.

آدرس کوتاه شده: