تاکید فرماندار اسلامشهر بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی
چهارشنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تاکید فرماندار اسلامشهر بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی

تاکید فرماندار اسلامشهر بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری  اسلامشهر ،در جلسه شورای سازمان تاکسیرانی اسلامشهر که علیرضا ناصری پور شهردار اسلامشهر، علیرضا مهرپویان طارانی نایب رییس شورای شهر و ابراهیم ابراهیم مدیرعامل سازمان ت

به گزارش روابط عمومی شهرداری  اسلامشهر ،در جلسه شورای سازمان تاکسیرانی اسلامشهر که علیرضا ناصری پور شهردار اسلامشهر، علیرضا مهرپویان طارانی نایب رییس شورای شهر و ابراهیم ابراهیم مدیرعامل سازمان تاکسیرانی حضور داشتند، امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه حدود 200 دستگاه تاکسی فرسوده در ناوگان تاکسیرانی اسلامشهر مشغول فعالیت هستند گفت: باید اقدامات و زمینه لازم جهت نوسازی این ناوگان از طریق ارائه تسهیلات به رانندگان تاکسی از طریق مبادی ذی ربط اقدام شود.
فرماندار شهرستان اسلامشهر همچنین افزایش کرایه ها را منوط به ابلاغ دولت دانست و اظهار داشت: در نشست ها و جلسات شهرستان تصمیمی در این زمینه اخذ نشده است.
وی افزود: در همین راستا سازمان ها با دقت نظر ویژه ای به کنترل نرخ کرایه های دریافتی پرداخته و اخلاق مداری دارندگان وسایل نقلیه عمومی را در اولویت امور خود قرار دهند.
حقیقی تصریح کرد: با توجه به اینکه روزانه بیش از دهها هزار نفر از شهروندان از خدمات تاکسی ها در سطح شهر استفاده می کنند باید در بعد نظارت با دقت عمل بالاتری فعالیت شود و بازرسین این سازمان کنترل و نظارت در خطوط پر تردد شهرستان را بیش از پیش در دستور کار داشته باشند.
فرماندار شهرستان اسلامشهر همچنین با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان و ارائه خدمات مناسب از سوی سازمان ها از همراهی و پشتیبانی مردم اسلامشهر با وجود کمبود ها و کاستی های موجود قدردانی کرد.
وی در پایان بر ضرورت نظارت بر تاکسی هایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت میکنند و نیز نصب تابلوهای مربوط به مبداء و مقصد در ایستگاه های تاکسی تاکید کرد.

آدرس کوتاه شده: